May 17, 2005

در دفاع از قاليباف و انصاف!

برای خواندن اين مقاله در بخش انتخابات رياست جمهوری خبرنامه ی گويا روی اينجا کليک کنيد.

sokhan May 17, 2005 04:45 AM
نظرات

albate man shakhsan hads mizanam ke kenaye va eshareye jenabe sokhan shakhse ghalibaf naboode va balke shakhse farjami boode. agar in hadse man dorost bashe, daghighan khasteye arman ham ejra shode

faranak May 18, 2005 07:08 PM

هم مطلب شما را خواندم هم مطلب جناب فرجامی را .
هر چه سعی کردم پاسخی بر مقاله فرجامی بیان کنم نتوانستم چرا که قلم بی نظیر شما حق مطلب را بطور کامل ادا کرده بود . فقط در آخر نوشته آقای فرجامی مطلبی در مورد وفاداری نوشته بود . اما این وفاداری به که و یا چه کسانی است نگفته بود .
این روزها بازار کلی گویی و کلمات جهان شمول بدون شرح و تفضیل برای عوام فریبی بد جوری جریان دارد .
موفق باشید .

وب نگار May 18, 2005 01:42 PM

من هنوز هم نمیبفهمم قالیباق سر پیاز است و یا ته پیاز ؟! این بابا چه تخریب بشه و چه نشه, چه توفیری برای ما طالبان حقیقت داره ؟ ایشان که صراحتاً با صداقت کامل گفته است که اصولگرا و تندرو (به روش رضا خان) است پس شما دیگر چه میگویید ؟ خراب کردن کسی که "آشکارا" خراب است چه سودی برای شما دارد ؟!
مثل آنست که من بیایم در اینجا جنتی و یا مصباح یزدی را خراب کنم ؟! آیا مردم به من نخواهند خندید ؟

بهتر نیست بجای خراب کردن و یا رسوا کردن چهره ها شناخته شده که درون و برونشان آشکار است به افشاء چهره های بپردازید که مردم را با دورویی سر کار گذاشته اند ؟ افرادی که موزیانه شعار "دمکراسی" و "آزادی" سرداده اند ولی اگر درونشان را بگشایی همان بوی قم, فیضیه, استبداد دینی و تفکرات 1400 سال گذشته را به خوبی میتوانی احساس کنی. همان کسانی که خود جزو دژخیم مرگ و عوامل سرکوب آزادی بوده اند و حالا با بیشرمی بدون اعتراف به گناهشان سعی دارند خود را متمدن و متجدد نشان دهند. همان کسانی که نقش واسطه و آشتی دهنده بین مخالفان ج.ا. و ولایت وقیح را دارند تا طول عمر رژیم را فزونی ببخشند. همان کسانی که میخواهند از مس طلا بسازند (آزادی به سبک دینی و در زیر ولای ولایت فقیه !!)

جناب سخن گرامی, بعد از آنکه شما میزان رای قالیباف را بعد از انتخابات مشاهده فرمودید به اتلاف وقت خود هم پی خواهید برد و تاسف خواهید خورد که چرا سعی داشتید ثابت کنید که ماست سفید است ! در حالیکه دورویان اصلاح طلب به ریش شما و قالیباف خواهند خندید.

معین: ها ها ها
تاجزاده: ها ها ها
خاتمی: ها ها ها
سروش: ها ها ها
{نقطه, نقطه}: ها ها ها

آرمان May 17, 2005 10:30 PM

خداحافظ خاتمي ! خدا حافظ پيکان !!
http://haleh-onlein.blogspot.com/

Haleh May 17, 2005 07:48 PM

سلام. ادامه خبر پيگيري آزادي مجتبي سميع نژاد رو بخونید.http://hatefnews.com/Hatef_News.aspx?Id=1605

مرجان May 17, 2005 05:57 PM

با تشکر وسپاس فراوان از شما استاد سخن !براستي چه انصافي ؟ مقاله فرجامي به نظرم خيلي خنده دار و مضحک بود!به نظر من چيز بد بويي ؟؟؟؟؟ را هر چه هم بزنند ، بوي گندش بيشتر بلند مي شود !! فرجامي بد جور هم زده بود !!!!در ضمن اين قالي باف کتو شلوار خلباني که سهله !! اگر کت و شلوار جين لي وايز هم بپوشه و موهايش را مدل ايروکزه اي درست کنه باز هم موفق نمي شود ! نه همين لباس زيباست نشان آدميت!!!!بقيه کانديدا
هم همين طور اگر خواستند جلب نظر مردم را بکنند فکر نکنند که با پوشيدن تي شرت قرمز يا کفش سفيد يا جليقه جين يا کتو شلوار سفيد زير چادر مي توانند مردم را پاي صندوق بياورند!مردم فراموش نخواهند کرد که در همين تهران هر روز و شب چهار ولگرد علاف جوانان را به خاطر پوشيدن کفش سفيد سوار مي کردند و به ناکجا اباد مي بردند!و دخترهاي دبيرستاني پاچه هاي پارچه اي روي شلوار جين ها يشان مي کشيدند!حالا چي شد ازاد شد ؟؟؟؟؟؟؟ با احترام اقاي سخن منتظر نوشته هايتان مي مانم !!!چه ، سراسر حقيقت و انصافانه است!!

Haleh May 17, 2005 01:52 PM

///لام ... براي آزادي زنداني سياسي آقاي لطفي امضاء كنيد
http://www.petitionspot.com/petitions/mojtabalotfi
متشكريم

ديار May 17, 2005 09:36 AM

با درود بر شما

اينجانب به عنوان يک بدبين معلوم الحال بر مقاله بر ما مگوزيد آقاي فرجامي ايرادي نميگيرم.

چه ايرادي دارد حالا که تعدادي نويسنده و روزنامه با گرفتن پول براي هاشمي بهرماني تبليغ مي کنند آقاي فرجامي هم حق همشهري بودن را براي قاليباف بجا آورده باشند.

badbin May 17, 2005 08:58 AM

ممنون جناب سخن!

pouyan May 17, 2005 05:48 AM