May 23, 2005

انالله و انا اليه راجعون

درگذشت "جمهوريت" نظام اسلامي را بعد از يک دوره بيماري طولاني به اطلاع ملت فهيم ايران مي رساند.

مرحوم مغفور "جمهوريت" که از بيست و چهار سال پيش در اثر ضربه ي وارده از طرف امام خميني به حالت کوما رفته و زندگي گياهي داشت بعد از کشيده شدن لوله هاي تنفس مصنوعي به دست اعضاي محترم شوراي نگهبان به ديار باقي شتافت. اصرار اطباي اصلاح طلب مبني بر باقي گذاشتن لوله ها و تنفس مصنوعي و تزريق دکتر معين به بدن بيمار مورد موافقت پزشکان شوراي نگهبان قرار نگرفت و به منظور جلوگيري از زجر تدريجي اطرافيان و کاهش زحمت اطبا و پرستاران، تصميم به خاتمه ي حيات نامبرده گرفته شد.

مراسم ختم آن عزيز از دست رفته متعاقبا توسط شوراي نگهبان رهبري به اطلاع هموطنان عزيز خواهد رسيد.

جمعي از دوستداران جمهوريت

خبر فوري:

به دستور رئيس بيمارستان، - حضرت آيت الله العظمي امام خامنه اي (ع) -، پزشکان شوراي نگهبان موظف شدند، جنازه ي آش و لاش شده ي آن سعيد فقيد را هر چه سريع تر از سردخانه به اتاق عمل برگردانند و براي جلوگيري از واکنش احتمالي هواداران جمهوريت، لوله ها را به صورت ظاهري به آن عزيز از دست رفته وصل و ماده ي دکتر معين را به بدن او تزريق نمايند تا جلوي واکنش تند هواداران بر آَشفته ي آن سعيد فقيد گرفته شود. گزارش هاي تکميلي متعاقبا اعلام خواهد شد.

sokhan May 23, 2005 06:06 PM
نظرات

.
""بنده بمناسبت نا آگاهي خود بر وقايع اتفاقيه 26 سال اخير از برادر سخن و يا احيانا برادران ديگر كه مستحضر بر وقوع جمهوريت بمدت مديد دو سال در حكومت گل و بلبل اسلامي ميباشند خواهشمند م چگونگي آنرا به اطلاع افراد نا وارد و عوامي چون اينجانب نيز برسانند. تا آنجايي كه اينجانب از دوران شير خوارگي به ياد مي آورم، برادر عظيم الشان بني صدر نيزخود از جمله خوديها بوده كه جريده ايشان هنوز هم نام مبارك انقلاب معظم و با بركت اسلامي را بر خود يدك ميكشد. و تا آنجا كه خاطر خطير اينجانب به ياد مي آورد برادر مسعود بن صدام رجوي هم در آن انتخابات رد صلاحيت شده بودند. خدا لعنت كند مرا اگر دو سال در نهايت آزادي و بدون هيچگونه انقلاب فرهنگي زندگي كردم و لياقت قدر داني از آن ايام را نداشته ام""""

آسيدقلي خان May 25, 2005 11:23 AM

اميدوارم دكتر معين واعضاي جبهه مشاركت با عدم شركت در انتخابات پاسخ محكمي به افرادي كه اين سناريوي شوم را براي تخريب وهتك حرمت دكتر معين و ساير اصلاح طلبان تدارك ديدند بدهد

كامران May 24, 2005 07:47 PM

مطلب جالبي بود .
خواهشمند است به وبلاگ من نيز سري بزنيد .
http://weblognameh.blogsky.com/?Date=1384/03

وب نگار May 24, 2005 07:30 PM

منه صاف و ساده را بگو كه فكر ميكردم جمهوري در نظام اسلامي در هنگام جنيني مرده بود، يعني در 12 فروردين 1358 كه 98 در صد از امت خداجوي به جمهوري اسلامي بدون اينكه بدانند چي هست با اتكا به حرف آقا (قدس سره الشريف) راي آري دادند--و با توجه به اينكه پسوند مباركه اسلامي خود دلالت بر غير جمهوري بودن سيستم ميكند چرا كه جمهوري با پسوند يعني محروم كردن بخشي از مردم از انتخاب كردن و شدن، و اين يعني جمهوري ممهوري بي جمهوري. حالا برادر عزيزما جناب سخن عدد 24 را از كجا آورده اند كه بجاي 26 نشانده اند بماند. شايد هم يك زماني كه ما به سيب زميني ميگفتيم ديب دميني ما جمهوري داشتيم و اوليا ما به ما نگفته اند.

آسيد قلي خان May 24, 2005 11:41 AM

سلام و علیکم,

از حرکت "اعتراضی" شما (سفید منتشر شدن) و کلاً هر حرکت *اعتراضی* دیگر به حکومت مذهبی که بوی "التماس" ندهد, حمایت میکنم. به امید روزی که این اعتراض ها افزایش یافته و گور آخوندان را بکند. این ممکن نیست مگر با رشد و بلوغ فکری عوام در ایران.

من دعا میکنم که معین رد شود تا اون احمقهایی که امید به "اصلاح" ! حکومت مذهبی دارند بفهمند که چقدر احمق بودند ! ولی متاسفانه آخوند جماعت برای حفظ موقعیتش زن خود را هم به حراج میگذارد. بنابراین معین را هم برای بازار گرمی به صحنه میفرستند.

این دوستمان سجاد فرمودند که "اسلامیت" هم بر باد رفت !

به علی و محمد قسم که حکومت سید علی ناب ترین و نزدیک ترین حکومت به صدر اسلام است. البته قبلاً طالبان بود ولی متاسفانه زیاد دوام نیاورد.

یک گوشکوبی هم گفت که تنها راه حل مشکلات ما ظهور امام زمان است. فرض کنیم که آقا مهدی آمد و مشکلات حل شد ! سوال من اینست که پس تکلیف او بدبختهایی که طی 1400 (از صدر اسلام به این ور) زیر دست حکومتها مذهبی به ... رفتند چیست ؟ آیا ظهور مهدی, خود ظلم و تبعیض در حق آنان نیست ؟

در یک بلاگ آخوندی خواندم که در آن سانسور و نظارت استصوابی در بلاگهای اصلاح طلبان (مثل م. ب. و ح. د. و ...) تقبیح شده بود ! و نویسنده گفته بود که اینها از شورای نگهبان بدترند ! و ایشان (نویسنده) مثل یک مرد جواب هر انتقادی را بدون سانسور میدهد ! واقعاً که خیلی جالب است. من اگر جای این "شعار دهندگان آزادی" بودم با شنیدن این خبر خودم را دار میزدم.

یا حق

آرمان May 24, 2005 03:28 AM

ف م سخن عزیز- باز هم اگر قابل بدانید:حیفم می آید از اکبر گنجی: http://yogyni.blogspot.com/2005/05/blog-post_111686996810245151.html

یوگینی May 23, 2005 11:04 PM

و آنكه خوابش بهتر از بيدارى است

آن چنان بد زندگانى ، مرده ، به

مردی... May 23, 2005 10:54 PM

عالی بود.:)))))))))))

pouyan May 23, 2005 09:16 PM

بنده هم تسلیت عرض می کنم. انشاءالله عروسی بچه ها ... ( حقیقتا به امید روز شادی فرزندان کتک خورده این جمهوری معیوب)

May 23, 2005 08:59 PM

فاتحه اسلامیت هم خیلی وقت است که خوانده شده. باید کم کم از جمهوری اسلامی به پادشاهی تبدیل شود دیگر نه جمهوریتی مانده نه اسلامیت. حتی مشروطه هم نیست. اینکه اینها دارند درست می کنند سلطنت مطلقه است.

سجاد May 23, 2005 06:27 PM