May 26, 2005

مشت محکم احمد جنتي به دهان رئيس جمهور خاتمي

برای خواندن اين مقاله در بخش انتخابات رياست جمهوری خبرنامه ی گويا روی اينجا کليک کنيد.

sokhan May 26, 2005 04:43 PM
نظرات

با این اعتراف کیهان (به علاقه وافر به حضور معین) مشخص شد که دیگر "انتخاب بین بد و بدتر" مفهومی ندارد. در حقیقت دیگر "بدی" وجود ندارد ! همه نامزدها خودی (بدتر) هستند ! تجربه خاتمی ثابت کرد که این به اصلاح اصلاح طلب ها همه کبیریت بی خطرند و نظام خیالشان از بابت آنها راحت. خامنه ای هم برای همین معین را مورد الطاف خود قرار داد.

آرمان May 27, 2005 03:35 AM

من سخت متعجببم که از جه حرف مي زني؟
مگر معين و خاتمي و اصلاح طلبان جز رژيم ميباشند؟
مگر اينها زائده همان رژيم ولايت فقيه نيستند. جرا وارد بازي
اين مرتجعين شدهاي؟

May 27, 2005 03:34 AM

ف.م.سخن عزيز
كافي است "يادداشت روز" آقاي حسين شريعتمداري در كيهان پنجم خرداد 84 تحت عنوان "حاميان صادق دكتر معين" را بخوانيد تا پي ببريد كه حكومت اسلامي چه نياز مبرمي به حضور و آراي دكتر معين دارد. ضمنا مطمئن باشيد ايشان در انتخابات حاضر خواهد بود. نميدانم چرا عده اي حاضر به پذيرش اين نكته نيستند كه براي اصلاح طلبان حكومتي هيچ چيز مهم تر از سهيم بودن در قدرت نيست. اين را به راحتي ميتوان از مواضع بزرگانشان فهميد. آنها اگر مي خواستند حكم حكومتي را قبول نكنند اين كار را در جريان لايحه مطبوعات و زمانيكه مجلس را دربست در اختيار داشتند ميكردند. بهتر است خود و مردم را گول نزنند. موفق باشيد و پايدار. دوستدار شما: آرش

آرش May 27, 2005 02:51 AM

khastam zire payame arman dar 2 maghale moonde be akhar payam bezaram ke nemidoonam chera nemishe. vali dar har soorat
ba nazare arman kamelan moafegham (albate agar joftemoon be saltanat talab, taghooti, nokare usa, khamo aghab oftadeye fekri,... mahkoom nashim). dar vaghe alave bar dalile arman yek dalile digar ham ine ke reza pahlavi tanha gozineie hast ke dar rabete ba gharb va makhsoosan usa hich moshkeli nadare va baghieye afrad va goroohha be tarighi (kamtar ya bishtar) khate ghermez darand, va inra digar har adame agheli midoone ke soode in rabeteha motovajehe mardome iran hast, agaram adame ahmaghi hast ke bahsi bahash nadarim

faranak May 26, 2005 11:30 PM

آفرین بر این تحلیل. اصل مطلب را گفتید. حالا شرافت معین در گروه تصمیم امروزش میباشد.

در ضمن این مقاله شما هم مشت محکمی بر دهان آن مارمولک هایی درویی است که اعتقاد به اصلاح از درون حکومت دارند و با بازارگرمی خود برای انتخابات به آخوندان خدمت میکنند.

احمق ها ! ([.....])رای شما به یک تدارکاتچی فقط باعث طول عمر رژیم است. اگر شعورتان نمیرسد از افراد خارجی که در کنارتان هستند بپرسید. بپرسید: "ما یک حکومت دیکتاتوری بدتر از صدام داریم و در انتخابات مضحک آن هیچ گروه و حزب مخالفی حق شرکت ندارد و فقط کسی میتواند شرکت کند که ارادت به ولی وقیح داشته باشد. خوب من این وسط به کی باید رای بدهم ؟!" به احتمال زیاد اگر طرف آدم حسابی باشد به شما خواهد گفت: "نام این انتخابات نیست و نام آن هم رای نیست. فقط حضور شما باعث مشروعیت بخشیدن به دیکتاتوری است"

آرمان May 26, 2005 09:47 PM

سخن عزيز!
متاسفانه به علت فيلترينگ نتونستم بخونم. به هر حال منم چيزکی نوشتم. در مورد اين حکم حکومتی!

شبح May 26, 2005 08:17 PM

سخن جان خيالم را راحت کردی چون نگران بودم مبادا تو هم مانند الپر و پرستو و خورشید خانم و حاج‌آقا حسین و دیگر دوستان گرفتار در گود، به خيل "اين حکم حکومتی نيست" به‌پيوندی.

روک‌گو May 26, 2005 06:53 PM