June 29, 2005

آقاي احمدي نژاد! دست از سر شهيدان بر داريد و به کار خودتان برسيد!

برای خواندن اين مقاله در بخش انتخابات رياست جمهوری خبرنامه ی گويا روی اينجا کليک کنيد.

sokhan June 29, 2005 01:41 PM
نظرات

اين داستانها را خوب سر هم مي كنيد هرچند سرا پا تهمت است ولي بايد به شما بز دلها بگويم تير خلاص زدن هم دل و جيگر مي خواهد كه شما وطن فروشها را از صحنه روزگار حذف نمايد
آدم بايد تو زندگي مرد باشه نه مثل شما بوقلمون صفت

July 6, 2005 11:29 AM

جدا از این که شما بیرون مرزی ها اینقده پرتید لذت می برم . بابا احمدی نژاد که اینقده عصبانیت نداره شما به کازینو ها برسید اداره کشور رو ما خودمون بلدیم . ولی خودمونیم مردم عجب حالی از شما گرفتن نه ؟

July 4, 2005 11:37 PM

با سلام و خسته نباشيد خدمت جنابعالي: وبلاگ شما را بسيار پر محتوا و مستند تشخيص مي دهم و از اين همه تلاش و زحمتي که بي شک با مصرف کردن وقت فراوان بدست آمده است از جنابعالي قدرداني و تشکر ميکنم که بدون چشمداشتي با صرف وقت خود به اگاه کردن مردم مي پردازيد.اي کاش عقلاي اصلاح طلب که در مجلس ششم استعفا داده بودند و قصد داشتن ملت را با حاکميت تنها بگذارند .به اين سرعت تغير موضع نمي دادند و در انتخابات رياست جمهوري شرکت نمي کردند و دلايل عدم شرکت خود را بيان مي کردند بدون اينکه انتخابات را تحريم کرده باشند .آري دقيقآ درست گفتيد اينها هربار دنده را عوض مي کنند و بارها به دنده معکوس زده اند و تمامي سيستم ماشين اصلاحات را در هم کوبيدند . مي دانيد اشکال روشنفکران اصلاح طلب همان مشکل محافظه کاران است در محيطي بسته فکر مي کنند و تصميم مي گيرند و اجازه نمي دهند غير خودي در جمع اينها وارد شود. چون ممکن است يار جديد نظراتي مترقي داشته باشد و شهامت بيان و اجرا آن را بدست بياورد واز اصلاح طلبان ديگر کاري ساخته نباشد .انتخابات دوره نهم نشان داد اصلاح طلبان بيشتر دغدغه قدرت و ماندن در حاکميت دارند و که با هر خفت و سرزنشي باز هم با توجيه حکم حکومتي در صحنه انتخابات ماندند.اميدوارم نسل جوان و نويسنده و دست به قلم ايران بتواند رسالت خود رادر اگاه کردن مردم به انتخاب مسير و راه درست به انجام برساند . من خوشحال مي شوم از وبلاگم بازديد فرماييد. ارادتمند انگلستان . لندن احمد عليپور

June 29, 2005 07:54 PM

متن نامه خيلي محرمانه علي فلاحيان وزير اطلاعات سابق به آقاي احمدي نژاد بتاريخ
16 /10/ 1374

بسمه تعالي

سردار رشيد اسلام محمود احمدي نژاد

سلام عليكم

پيرو نامه شماره ۲۱٦ مورخ 16 /8/ 1374 فرماندهي محترم جنگهاي نامنظم مبني بر استفاده از تجربه و توانايي جنابعالي در زندان اوين جهت اعدام انقلابي پاره اي از فعالان سياسي و ضد انقلاب و به علت سابقه درخشان جنابعالي در اعدام انقلابي تعداد ٧٠۲ نفر از پس مانده هاي رژيم ستم شاهي در ادارات به جنابعالي ماموريت داده مي شود در زندان اوين حضور ....رسانيد و ظرف مدت ٥ روز پس از دريافت اين نامه تعداد ۳٦٠ نفر از عناصر سياسي مخل در نظام را كه ليست آنها به پيوست ايفاد مي گردد، پس از اعتراف گيري و پرونده سازي اعدام انقلابي نماييد.
بي شك زدن تير خلاص بر منافقان و تعدي گران به حقوق حزب ا... توفيقي است كه نصيب بندگان خاص و خالص مي شود.

خيلي محرمانه

وزير اطلاعات علي فلاحيان

يه نفر June 29, 2005 07:00 PM

ساده اندیشی باشد اگر تصور کنیم آقای احمدی نژاد یا به طور خلاصه و به قول نبوی آقای ا.ن. برای خدمت! به من و شما و ملت محروم و بزور عقب مانده ایران به این سمت انتصاب شده است. وظیفه ایشان بندگی رهبر و اجرای فرمایشات ایشان است. امروز با یک نقشه دقیق و حساب شده سه ارکان نظامی ، قضایی و اجرایی در دست رهبر است و مهره های یک بار مصرف ، نظیر آقای ا.ن. را برای زمان مشخص و معین بکار برده و هر زمان که اراده رهبری ! نخواست یا بدلیلی لازم ندانستد ، تیر غیبی کار ایشان را به انتها خواهد رساند. استفاده از پیغمبر و امام و شهید و .... الباقی (علی الخصوص امام زمان ) نیز از ابزارهای مو قتی همه سیاستمداران 27 ساله ایرانند و تا سالهای سال نیز مورد دست آویز خواهند بود.

گاو مقدس June 29, 2005 03:53 PM