June 14, 2005

آقاي نبوي! اجازه بدهيد يک مشت هم ما بزنيم!

برای خواندن اين مقاله در خبرنامه ی گويا روی اينجا کليک کنيد.

sokhan June 14, 2005 08:21 PM
نظرات

آقاي سخن با سلام؛
چند نکته به نظر من می رسد امیدوارم پاسخی دریافت کنم در نوشتار قبل در مورد حکم حکومتی تا آنجایی که من میدانم حضرت آقا بیشتر از روی ترس از حرکت دانشجویی و گسترش آن به جامعه با سرعت از تصمیم اولیه بازگشتند.
در مورد ایرادی که به چریک گرفته اید بین مثال شما و اتفاق مورد اشاره تفاوت بسیار است. اشاره نبوی به روشهای همیشگی قدرت پرستان در مقابله با مخالفانشان است نه مظلوم نمایی نبوی کدام مشت را حواله کرده تا صورت زخمیش را نشانه مظلوم نمایی میدانید.
در عین حال من سوال به گمان خودم مهمتری از معین دارم آیا ایشان حاضر است به دلیل عملکرد خود در دانشگاه شیراز عذرخواهی کند؟
با توجه به شکست حتمی تحریم رای من به معیین نه به خاطر شخص ایشان بلکه به دلیل باورم به شعارهای اوست
با تشکر
محسن

محسن June 16, 2005 12:03 PM

Aghaye BANISADR weblogi darand dar morerde tahrim. Matalebe khoobi dar an ast.
http://ahbanisadr.blogspot.com/

June 15, 2005 10:42 PM

آقاي سخن با سلام و عرض ارادت خواستم چند کلمه برات بنويسم : من با نبوي و خاتمي و تمام اين ها که واقعا مومن و مذهبي هستند يا نيستند اصلا مسئله اي نداشته وندارم و ازشون هم نه توقع داشته ونه دارم .از کوزه برون همان تراود که در اوست . از آنهائيکه اين ور دنيا در بدر هستند و با سماجت براي آقاي معين و خانم کولائي پيام مي فرستند متعجب هستم که مرتب پيام ميدهند: برويد دم زندان اوين تا مردم ببينند که چقدر شما «اصلاح طلب » هستيد .برويد دم دانشگاه تا مردم ببينند چقدر شما« فمينيست» هستيد تو گوئي اين ها با اين من بميرم تو بميري «دموکرات » ميشوند. از همه بد تر اين روزنامه ي «روز» که مطلب زير را نوشته :آيااتحاد جمهوري خواهان از معين حمايت کرده و آقاي درخشان و نبوي و بهنود دست به هر کاري مي زنند؟ آدم بايد براي کسي بميرد که برايت تب کنه !!!! در ايران آرماني من همه از شاهي و مذهبي و چپ و راست آدري و کرد و..و..و مساوي الحقوق اند و مثل ماندلا نبايد گذاشت از دماغ يک نفر خون بريزد ولي بي پرنسيبي و مجيز گوئي اين نابخردان و حتي فرهيختگان عملي حقيرانه است. باميد تفاهم و دوستي تمام ايرانيان و برگزيدن نمايندگان دوره اي و مقبول مردم در سراسر فلات پهناور ايران زمين.
روزنامه‌ی صبح به وقت تهران حزب دموكراتيك در حمايت از دكتر معين
۲۲ خرداد ۱۳۸۴

به دنبال اطلاعيه اتحاد جمهوری‌خواهان، حزب دموکراتيک مردم ايران دومين تشکل از ايرانيان هوادار اصلاحات مسالمت آميز در خارج از کشورست که به استقبال از بيانيه دکتر معين رفته و حمايت خود را از نامزدی وی اعلام داشته است.

marandi June 15, 2005 10:12 PM

Mr. Moin Said that he wants to be a martyr(Shahid).AFter you are done punching Nabavi would you please make sure that Moin becomes Shahid!

Yousef June 15, 2005 05:55 AM

درود
نوشتار ِ "آزمون ِ هوش از نامزدها" را بی‌برووبرگرد بخوانید.
www.parsi-l.com/weblog

حامد June 15, 2005 01:11 AM

کروبی گفت: "مشارکت در انتخابات از نتیجه آن مهمتر است."

گنجی, زر افشان و کسانی که دیگر چیزی جز شرافت انسانی برای باختن ندارند علناً اعلام کرده اند که حکومت را باید از مشروعیت انداخت.

بنابراین هر کس که رای بدهد و یا برای رای دادن تبلیغ کند خائن به مقاوت این قربانیان دیکتاتوری است.

با رای خود خامنه ای و سایر عوامل دیکتاتوری را مشروع و خوشحال کنید به امید اینکه روسری خانم ها یک سانت عقب تر بره !

بزرگان: "بر شما همان گونه که بخواهید حکومت میکنند"

(.......) (کوچکان): "تندرویان در تاریخ بی تاثیرند !!!!"

یکی نیست به این بابا بگه که پس انقلابات کبیر فرانسه, روسیه و رنسانس اروپا و حتی انقلاب 57 برای چه بود ؟ اگر مردم اروپا قرار بود به فتوی یک (........) مثل ایشان گوش بدهند الان اکثر دانشمندان و آزادی خواهان مثل گالیه به اعدام و یا زندان محکوم میشدند و وضع اروپا مثل افغانستان می بود !

تنها دلیلی که "مدعیان اصلاح رژیم" برای "تندرو نبودن" دارند اینست که همان طور که گنجی گفت "نمیخواهند به زندان بروند" و بهای آزادی و دمکراسی را پرداخت کنند. بنابراین آنها را نباید ملامت کرد. باید کسانی را ملامت کرد که فریب این دوریان را میخورند.

راستی آیا تبلیغ به حرکت لاکپشت وار و "رضایت به حداقل" خود مزدوری برای دیکتاتوری نیست ؟

آرمان June 14, 2005 11:53 PM

امثال نبوی (............) جزء ........ تاريخ ايران هستند. اينها فکر ميکنند که حافظه ملت ايران به حدی ضعيف است که حتی ۲۰ سال ييش را هم به ياد نمی آورد. من يکی به روح تمامی کسانی که به امثال اين (......) حمله فيزيکی ميکنند درود ميفرستم. بر سر اينها بايد همان بلايی را آورد که هيتلر بر سر يهوديان آورد. خواهش ميکنم که کسی ژست متمدنانه به خودش نگيرد و اين حرفهای من را به حساب غير دموکراتيک بودن نگذارد که مفهومی جز تظاهر و ريا نخواهد داشت.

faranak June 14, 2005 11:28 PM

سخن جان، اگر دستت به نبوی رسيد، يک لگد هم از طرف من به ماتحت ايشان بنواز. ممنون. ؛-)

روک‌گو June 14, 2005 10:35 PM