July 26, 2005

آقاي خامنه اي، آن کسي که بر سينه اش نشسته ايد کافر حربي نيست؛ اکبر گنجي است!

برای خواندن اين مقاله در خبرنامه ی گويا روی اينجا کليک کنيد.

sokhan July 26, 2005 12:59 AM
نظرات

اين مطلب راجع به نوشته آخرتان است نه اين يکي.
به شهادت تاريخ محمد رضا پهلوي عاشق ايران و مردمش بود و خير آنها را مي خواست. حال اين که مسير اشتباهي را براي رساندن آنان به سعادت طي مي کرد بحثي جداگانه است.
ولي اين نابخردان براي هيچ چيزي به جز قدرت و ثروت و چاپيدن خلايق ارزشي قايل نيستند. نه ايران٬ نه مردم٬ نه حتي اسلامي که سنگش را به سينه مي زنند. مي توان با هزاران حديث و ورايت و آيه نادرستي اعمال و رفتار آنان را اثبات کرد. آنان حتي براي ادعاهي خودشان نيز پشيزي اعتبار قايل نيستند. نمونه اش بيانات مشعشع اخير مصباح يزدي است که تلويحا اشاره کرده که تا بحال حکومت اسلامي برقرار نبوده وگرنه وضع مملکت اين نبود. خوب بايد پرسيد پس تا بحال حضرات چه غلطي مي کرده اند؟

خيابان شماره ۱۱ July 29, 2005 01:06 AM

امروز جان گنجي در دست مردم ايران است. تمام كساني كه خواستار حذف اصل ولايت فقيه هستند و تمام كساني كه به راه گنجي اعتقاد دارند نبايد در مقابل جانفشاني گنجي سكوت كنند اگر تا ديروز با استفاده از فشارهاي بين المللي سعي در آزادي گنجي كرده ايم امروز وظيفه داريم از داخل و با همبستگي مردمي براي حذف ولايت فقيه و آزادي گنجي و گنجيها وارد صحنه شويم تجسم كنيد اگر ايران هر روز سر ساعت 10 شب به مدت فقط 5 دقيقه خاموش باشد آيا نميتواند نشانه عدم بيعت با ولي فقيه باشد. وظيفه تك تك كساني است كه اين متن را ميخوانند تا در اين فراخوان شركت كنند آن را به اطلاع تمام مردم ايران برسانند و بر مرگ گنجي سكوت نكنند خاموش شدن چراغهاي حتي فقط تهران ميتواند ولايت فقيه را از صحنه خارج كند ميتواند گنجي را نجات دهد ميتواند ايران را نجات دهد

اگر ما امروز سكوت كنيم سرنوشت سريال گنجي ادامه خواهد داشت. امروز روز علني كردن مخالفت با ولايت فقيه است. فردا خيلي دير است. اگر شما باور داريد كه اين خاموشي ميتواند كارساز باشد در جهت نشر اين فراخوان همكاري كنيد

خاموشي فرياد مردم براي آزادي

Amanatdar July 28, 2005 09:13 AM

آقای خامنه ای ، فرصت طلاییست ، از دست ندهید.
‏چهار شنبه‏، 2005‏/06‏/29 http://mithras.org/
تعداد آراء رسما اعلام شده بعد از انتخابات که شما آنرا تاییدی تمام عیار بر حکومت اسلامی و رهبری خود نامیدید ، حاکی از آن است که از 43 میلیون رای دهنده حایز شرایط (از 67 میلیون) فقط 27 میلیون یعنی ( 63.5% ) شما و حکومت شما را تایید کردند.
تعداد آراء رسما اعلام شده از 12 فروردین 1357 حاکی از آن بود که از 23 میلیون (از 37 میلیون) رای دهنده ( 98.5% ) رای برای برقراری جمهوری اسلامی رای دادند.

یک محاسبه ساده که حتی هر کودک دبستانی میتواند آنرا انجام دهد ، با شگرفی نشان میدهد که با (81%) رشد جمعیت میزان طرفداری از جمهوری اسلامی و رهبری شما به میزان ( 34.5% ) تقلیل یافته است!

شما صدای این زنگ خطر را مدتهاست شنیده اید و اثبات آنست که باعث شد هم مقام رهبری و هم با نمایش کمدی انتخابات ، پست اجرایی ریاست جمهوری را نیز دربست در اختیار بگیرید و ملاحظه این آمار کاملا گواه بر این دارد.

شما ناله خشم مردم را دریافته اید ولی هنوز در مرحله ناله است و به فریاد تبدیل نشده ولی این مهم ، خیلی زود سیل خشم ملموس مردم خواهد شد.

آقای خامنه ای ، رهبری مذهبی ایران ، موهبتی الهی نیست و از طرف مردم به شما تفویض نشده است بلکه خواسته گروهی بوده که مردم در انتخاب آنان نیز دخالتی نداشته اند.

لقب پر طمطراق "ولی فقیه" از طرف خداوند به شما اهدا نشده و شاید خواست ذات ذوالجلال او نیز نباشد.

رهبریت یک ملت وارسته ، آزاده و دارای فرهنگی پر سابقه ، بدون مسئولیت مستقیم و قبول و اجرا قوانین جدید و امروزی ، یک داغ لعنت است.

بیایید زمام امور را از دست اطرافیان نا مسئول که کینه ورزند و رشک بر، بیرون آورید و با فرمانی بطور یک جا و یک طرفه انقلابی انسانی و بدون خونریزی را پایه گذارید.

آقای خامنه ای در این برحه از زمان یک انقلابی شوید . شما خود زندانی بوده اید ، ولی آیا زندان توانست شما را زیر وزبر کند مثلا از شما یک چه گوارا بسازد، شما را مندلا کند ، یا شستشوی مغزی دهد و یا از شما ابو عمار بسازد. مسلما نه.

آقای خامنه ای ، اگر قانون میگوید انتقاد از رهبری جرم است ، قانون غلط است . فراموش نکنید مسجد کوفه و نطق عثمان را.

آقای خامنه ای ، زبانم لال ، شما خداوند نیستید و مانند هر انسانی ، احساس دارید و نفس میکشید و مسلما اشتباه هم میکنید . شما انسانی هستید نظیر سایرین ولی به دلایلی بشر ساخته با مسئولیت های بیشتر. بیایید انسانی آزاده باشید و کپی و الگو از دیگران مگیرید. من نمیگویم علی وار ... حسین وار ... حسن وار ....بیایید خامنه ای وار باشید.

فرمان عفو عمومی صادر کنید ، کسانی را که به خاطر گفتن کلامی درشت ، ریز , غلط یا درست به سیاه چال های مخوف انداخته اند و با آنان رفتاری نه شایسته انسان های خدا آفریده بلکه حیوانی در زنجیر میکنند آزادی بی قید و شرط دهید.

آقای خامنه ای انسان ها فرزندان خداوندند و با آنان باید رفتاری ملکوتی داشت نه ددمنشانه.

بیایید و با فرمانی انقلابی حقوق از دست رفته زنان را به آنان باز گردانید .... هنوز دیر نیست.

بیایید این سازمانهای خفیه و ضد مردمی را براندازید. آیا نفرین و ناله مادران ، پدران ، همسران و فرزندان این به ذلت رفته ها را نشنیده اید؟

بیایید با مردم و برای مردم باشید و از چهره کثیف سیاست ، نقاب پاک مذهبی را بردارید.
قبل از قضاوت خداوندی ، نیاز تاریخی و شعور مردم را در پیش دارید.


گاو مقدس July 27, 2005 03:22 PM

نه اين جناب سخن ظاهرا ميخواهد خودش را گول بزند!!!
نميدانم که از اين خود فريبی چيزی هم گيرش ميايد يا نه!!!


faranak July 27, 2005 09:31 AM

آیا هنوز درنیافته اید با هرکس مانند خودش سخن بگوئید؟
این درخواست شما از آیت الله شکنجه، بجز لذت و خارشی از سرکیف نعشه آلات مصرفی، نهایتا می تواند بدستوری خان ماباآنه برای آزادی گنجی ختم شود، دقیقا چیزی که گنجی نخواهد پذیرفت. تازه آنهم در صورتی که اصلا آیت الله سخن شما را قبول فرمایند. با ظالم ستم کن و مظلوم را نیکی برسان و بر ستمکار مثل خودش سخن بگو!

سناتور گاتور گیان July 27, 2005 12:36 AM

علی بعد از آنکه عمروبن عبدود بر صورتش تف انداخت چرخی زد تا خشمش فرو نشیند و سپس با خونسردی بیشتر سر او را از بدن جدا کرد ! عجب رحم و مروتی !

اگر گنجی در زمان علی و محمد بود سالها قبل سرش از تنش جدا شده بود. خامنه ای یک صدم قساوت علی و محمد هم ندارد. اگر الان زمان صدر اسلام بود الان خود تو هم کافر بودی و حکمت مشخص.

آقای سخن برات متاسفم که مثل آخوندها روضه خون شدی و اسلام را منشا رئفت و بخشش میدانی. وقت کردی یکم قران بخون. همچنین برات متاسفم که بجای مبارزه با استبداد باز هم دستمال یزدی دستت گرفتی و اینبار بیضه های خامنه ای را باهاش نوازش میکنی. اگر قرار به این خودفروشی بود که گنجی سالها پیش مثل کرباسچی با نوشتن توبه نامه از زندان آزاد شده بود.

تا وقتی که شما نفهمید که گنجی برای چه در زندان است تمام اقداماتتان در خدمت زندانبان گنجی خواهد بود.

البته از کسی که به هاشمی رای میده بیش از این هم انتظاری نیست. این نظر را هم سانسور کن که آبروت نره.

آرمان July 26, 2005 09:06 PM

man ali ra dost ndarm
man hossin ra dost ndarm
man masih radost ndarm
man ganji ra dost ndarm
man ba anan zandgi nkrdam,man anan ra ndidam, ama eisar we fdakarishan ra dar katab,katab,katab we shabnameh kandam.
ari hal midanam ali ka bood, armansh cheh bood we ndai hag talabi chgoneh sar dad we chgoneh fda shod
ari hal midanam hoosin kist, midanam ke ba dashtaneh yarane bsiyar chgoneh ba yarane kam fda shod.
ari midanam msih kist. midanam tanha fda gasht.
we hamchanin midanam ganji kist,
ao na amam ast na piambr, fagat azadeh mrd ast,
hangami ka sargozashte (Ali - hossin- masih) ra mikandam ba kod migoftam ay kash man dar an doreh zandgi mikardamwe ba jan o del be yari an azizan mishtaftam,
ama hal ke dar zaman kish yk frde azadeh ra mibinam ke ykeh o tenha shojaneh mijngad skot kardeam we skote man goyai in hagigat ast,
man ali ra dost ndaram
man hoosin ra dost ndaram
man masih ra dost ndaram
ama fryad mizanam ke man moslmanam

July 26, 2005 05:47 PM

سلام.
اين را همه بدانند که پيامبر ، هرگز با کافر حربي هم چنين نکرد.پر واضح است که در مکتب اسلام(نه اسلام ناب حضرات)شکنجه ، زندان و ترور همگي محکوم وحرام است ، البته در (اسلام ناب) همه اينها مجاز و بلکه واجب است
.اينها با اين کارشان ، آبروي معاويه و يزيد را باز گرداندند. به اميد درخشش خورشيد حق و عدالت و آزادي.مهدي.

م.ن July 26, 2005 10:32 AM

اکبر گنجی کافر نیست ولی آیا طرفی که بر سینه اش نشسته علی است ؟
خداوند در قرآن کریم می فرماید مهر (Mohr ) بر دلهای آنان زده ایم . مهری که خدا بر دل اینان می زند به دست من و شما باز نمیشود .
از سفاکان انتظاری نمی رود از کسانی که می خواهند رهبری اصلاحات را به دست رهبر بدهند بپرسید کجائید ؟ از آقای معین تاج زاده اخوان خاتمی و ... که در همین انتخابات اخیر حرفهای شیک در مورد زندانی سیاسس تحویل جامعه دادند بپرسید کجائید ؟ آنانی که ادعا می کردند تا پای جان از حقوق مردم دفاع می کنند و اله وبله و شم بلیله و ... پس چی شد ؟ کو شید ؟ کجائید ؟
آن روزی که بخاطر صندلی مجلس تحصن کردید را یادتان هست ؟ نمی دانم شاید زنان آنان به آنها امر به سکوت کرده اند خدا داند .

وب نگار July 26, 2005 08:38 AM

حاج آقا حسين اصلاح‌ نشان اين‌دفعه بد جوری خاکی رفته.
http://rokgoo.blogspot.com/2005/07/blog-post_25.html

روک‌گو July 26, 2005 05:23 AM

يعنی چه؟ معنی اين حرفهای مسخره چيست که ميخواهيد ار علی يک شخصيت الگو بسازيد؟
کسيکه در گردن زدن بيش از ۶۰۰ انسان شرکت کرده چگونه ميتونه ملاک آن چيزهايی باشد که شما ادعا ميکتيد؟!
خودتان را گول ميزنيد يا ملت را؟

faranak July 26, 2005 04:28 AM

سخن عزیز!
صمیمانه و با تمامی قلبم آرزو می کنم که گوش شنوایی یرای این حرفها که از دل پاک و جان پرمهر شما و سایر اندیشمندان و مهرورزان هموطنم برمی خیزد و هر لحظه به آهنگی و هردم به نوایی نو، آسمان میهن ستم زده ماراپر میکند، پیدا شود.
قلمتان سبزتر و تلاش ستودنی تان پرثمر باد.

بیدار July 26, 2005 02:25 AM

آقای سخن روزگار غریبیست ! من با شما موافقم که آقا ی خامنه ای باید هرچه سریعتر از مرگ یک انسان جلوگیری کند تمام شواهد دال بر این مشکل است و شاهرودی و دیگران هرگز بدون اشاره ی خامنه ای کاری نخواهند کرد.پاداش هم خواهند گرفت. اما آقای آرمین اصلا فاجعه ی در حال وقوع را نمی بیند. می نویسد:«ماجراي آقاي اكبر گنجي به تدريج به مسئله اي بغرنج و نگران كننده تبديل مي شود» واقعا بنازم تحلیل را و ایشان ادامه میدهد:« در صورت بروز هرگونه مشكلي براي گنجي تنها اين جماعتند كه بدون كمترين ارادت و علاقه اي به سابقه و لاحقه وي از آن بهره خواهند برد» گنجی در لحظات بحرانی با خطر مرگ روبروست چه مشکلی بزرگتر از این وجود دارد که آرمین موکول به بروز آن می کند و اینکه مخالفین رژیم از آن سود می برند؟ بابا دست خوش !آقای حسین درخشان هم مثل بچه مدرسه ایها مشکل حکومت فقاهتی رابا چشمداشت بوش و دیگر نیروهای متحد او مخلوط می کند. اگر مملکت سیاست اصولی داشته باشد بوش که سهله پدرش و تمام متحدینش هم نمی توانند کاری بکنند.ولی این آقایون اینقدر فضولی کردند که دیگران را راحت وادار به فضولی متقابل کرده اند.

با بک July 26, 2005 02:23 AM