July 31, 2005

يک خواهش از رئيس جمهور خاتمي

نوشته هاي اين وب لاگ، توسط رئيس جمهور خاتمي خوانده نمي شود، اما اطمينان دارم برخي از همکاران ايشان اين وب لاگ را مي خوانند لذا از طريق اين آقايان از ايشان استدعا مي کنم در اين روزهاي سخت و بحراني که اهل قلم به شدت دچار ياس و سرخوردگي شده و خانواده ي گنجي به استيصال کامل رسيده اند به جاي فکر و خيال بي حاصل، به ديدن اکبر گنجي و يا خانم ايشان بروند.

آقاي خاتمي در طول دوره ي رياست جمهوري شان نتوانستند کاري براي گنجي انجام دهند ولي اين يک کار را يقينا مي توانند. اين ديدار هيچ کمکي به گنجي نخواهد کرد و هيچ گرهي از گره هاي کور اين مملکت نخواهد گشود ولي حداقل به مردم ايران و جهان نشان خواهد داد که مردي و مردانگي در ميان دولتمردان ايران به طور کامل نمرده است.

sokhan July 31, 2005 06:18 PM
نظرات

pishnahad e khoobi vali aroos rafteh gol bechineh. fmskhan jaan dar kenare khatami az abdola nouri aghaye montazeri az aghaye taaheri az aghayaane mosharekat va mojahediin e enghelaab va digaran ham bekhaah ke cheshaashoono baaz konand, vaghean ke ajab adamaayii hastand inaa,

hooshyar irani July 31, 2005 08:02 PM

این پیشنهاد شما بهتر است تعمیم پیدا کند به بقیه شخصیتهای سیاسی و دیگر افراد شناخته شده جامعه والا حضور خاتمی (به فرض حضور وی) به تنهایی دردی را دوا نمیکند.
روحانیون و مراجع تقلید هم که الحمدلله جمیعا مرده اند. وزرا و مدیران دولتی هم نمیخواهند این روزهایی که ممکن است در کابینه جدید جایی به آنها بدهند خودشان را پیش سلطان علی بد نشان بدهند. مردم هم بدلیل نبود یک رسانه عمومی و فراگیر در جریان این مسائل نیستند و حساسیتی ندارند. باز دمشون گرم همون چهار تا دانشجوی دانشگاه تهران. آقا بیخود پای خاتمی رو توی این مسائل که بوی مخالفت با رهبری نظام را میدهد باز نکن. ایشان در چارچوب قانون و ولایت قدم بر میدارد.

ملا حسنی July 31, 2005 07:31 PM