August 06, 2005

غايت لئامت و يک يادداشت سگي!

فرهاد رجبعلي شرحي خواندني بر اين عکس نوشته که براي توصيف ِ طرف ِ کرنش گر کافي است. اما حالت ِ طرف ديگر که آقاي جنتي باشد هم خود حکايتي است؛ حکايتي از نخوت و تبختر. ترديد نبايد کرد که ويروس قدرت آقايان را دچار بيماري غرور کرده است. اين مرض معمولا اهل قدرت را به نابودي مي کشد. در سر ِ افراشته ي جنتي و حالت بدنش صد نکته پنهان است. سگ آستان و سگ درگاه و سگ رو سياه شدن طرف کرنش گر عاقبتش سگ دلي فرعون ها و بچه فرعون هاست که نتيجه ي آن هم سگ محلي مردم و مثل سگ پشيمان شدن و مثل سگ رانده شدن و احتمالا سگ کُش شدن آقايان خواهد بود! حالا چرا اين همه ياد سگ افتادم خودم هم نمي دانم!

sokhan August 6, 2005 09:51 PM
نظرات

مسئله ي ترور در سطح جهاني و ملي واقعا نگران کننده ست و سران دولتها هم مانند آخوند ها که قران را هرجور بخواهند تفسير مي کنند در باره ي تروريسم برخوردهاي متفاوت دارند.
ترور اخير در ايران بدون ترديد محکوم ست ولي کدام مرجع قضائي و حقوقي مي تواند درباره ي آن رسيدگي کند؟ بدون مدرک و سند و گزارش واقعي از واقعه و رسيدگي در يک دادگاه صالحه فقط ميتوان آن را محکوم کرد. هزاران جنايت از جمله قتل هاي زنجيره اي در ايران همين سرنوشت را دارند .

در انگلستان هم بعداز فجايع بمب گذاري تومي بلر هم مواضع عجيبي عنوان کرده از جمله هرکي از خشونت با صداي بلند جانبداري کند و به ارزشها و معيارهاي انگلستان پاي بند نباشد فورا اخراج خواهد شد. اين حرفها اصلا پايه ي حقوقي ندارد.
در ضمن وزير سابق بلر که با رفتن به عراق مخالف بود و از کابينه جدا شد هم مرد!

مرگهاي سياستمداران انگليسي هم کمي سئوال انگيز ست.

سايه August 7, 2005 04:13 PM

خانم یا اقای زهره !!!با دوران مخ دارم با شما حرف میزنم از کدام کره بکره زمین
تشریف اوردید؟؟؟اگر بی بی سی شما را مجاب کرد که دو بمب اتمی واجب بود
که بیش دویست هزار انسان شهری نه نظامی کودک دختر و بچه پیر مرد شاید صدها
انها مخالف جنگ هم بودند ایا ان همه بیگناه برای شما ارزش ناراحت شده هم نداشت؟؟
خانم زهره ربط دادن صدام و هیتلر به هیروشیما کار مسخره ایست و دمکراسی
سازی امریکا برای ژاپن و المان از ان دسته اباطیل است که هر ملت پیروزی برای
شکست خورده ها ساز میکند و شما چه عاشق سروری امریکا هستید !!!پس بمن
هم فرصت بدهید از ۱۱سپتامبر و گریه بوش لذت ببرم اما من این همه بد طینت
و پست نمیتونم باشم همه انها در ۱۱سپتامبر در ان هواپیما و ساختمانها بیگناه
بودند که بدست عده ای بیمغز و بیرحم مثل انها که بر هیروشیما بمب انداختند

Karim August 7, 2005 03:55 PM

وای بر ما که حرکت دوار تاریخ را از یاد میبریم
--- اقا خوب تکون میدم
--- نه جانم برو از مرتضوی یاد بگیر اخمخ
بگذار تا بگریم چون ابر در بهاران
(کز سگ عو عو خیزد روز تکان دمان )

بیکار August 7, 2005 04:25 AM

پيش بيني اول شما درباره رو آوردن به مبارزه خشونت آميز در صورت جلوگيري از انتقاد ومبارزات مسالمت آميز درست در آمد.ميترسم ترور مقدسي ناشي از اضهار نظراتي از اين دست بوده باشد ويا حالت دوم اينست كه شما نقشي مانند شريعتمداري در كيهان (در آماده سازي اذهان براي وقوع اقدامات از پيش طرح ريزي شده) در بين اپوزوسيون برانداز داشته باشيد.
خوب چه ميشه كرد از بس بازي خورديم بد بين شديم!!!!!
از بابت محكوم كردن ترور متشكرم.

فرهاد كوه كن August 7, 2005 02:18 AM

f.m.sokhan e aziz , lotfan negaahi be matlabi ke dar weblogam neveshteham biyandaz va agar momken ast chon in aghayan webloge toro ehtemalan mikhoonand publishesh kon ta shayad befahman daran che balayii sare khodeshoon va baed sare ganji Miyavarand. Doostdare TO

hooshyar irani August 7, 2005 02:11 AM

امروز به مناسبت شصتمين سال بمباران هيروشيما و ناکازاکي مراسمي در ژاپن و ساير کشورهاي جهان برگزار شد . به فراخور وابستگي و ترس کشورها از آمريکا خيلي کشورها سکوت مي کنند. از جمله روشنفکران مصلحتي ما ايرانيان. امروز از فيلم مستند بي.بي.سي. آموختم که يانکي ها و درراس آنها ترومن نبود که تصميم گرفت اين دو نوع بمب مختلف را در ژاپن آزمايش کند!!! بلکه اين امپراطور ژاپن بود که در جولاي ۱۹۴۵ بعداز سقوط هيتلر حاضر به تسليم نبود و آمريکا را وادار کرد که بمب ها را تو سر مردم آن دو شهر بياندازد!! آمريکا بلافاصله هيروشيما و ناکازاکي را اشغال مي کنند. هدف هم دموکراتيزه کردن ژاپن بود که ۷ سال طول کشيد و سانسور آنقدر زياد بود که حتي هيچيک از نقاشيها و انشاءهائي که دانش آموزان که در باره ي آن روزهاي سياه کشيدند و نوشتند در جائي حتي خارج از ژاپن هم منعکس نشد. لطفا کمي توجه کنيد که فيلم بي.بي.سي به ما ميا موزد که مردم ژاپن حتي بچه ها در جنگ دوم رفتارشان مثل حزب الله بوده يعني فاناتيک و آمريکا بايد همان ميکرد که ّ با آنها کرد و با صدام و نهضت ادامه دارد.

زهره August 7, 2005 01:34 AM

حضرت ابراهيم كجاست كه بياد خدمت اين بتها و بت پرستان برسد؟

حميد August 6, 2005 11:01 PM