September 18, 2005

تولد بلاگ نيوز

بعد از فوت ناگهاني جوان ناکام "خبرچين" و تحمل درد و اندوه ناشي از فقدان آن عزيز از دست رفته (که بيشتر به خاطر از دست دادن رفرنس هاي وب لاگي بود)، امروز خبر مسرت بخش و بهجت اثر تولد آقازاده ي جناب آقاي علي محمدي را که بر او بلاگ نيوز نام نهاده اند شنيديم که بسيار مايه شادي و سرور شد. پيش از اين دختر خانم ِ گل ِ آقاي شکراللهي به نام هفتان بانو به دنيا آمده بودند که به صورت تخصصي امور فرهنگي را زير نظر خواهند داشت، ولي ظاهرا بلاگ نيوز گل هاي رنگارنگ از گلزار وب لاگ ها خواهد چيد و مراجعان را به باغ هاي زيبا رهنمون خواهد شد. طفل تازه به دنيا آمده ی خان عمو اسد در اثر يک معجزه قادر شده است از بدو تولد به چند زبان زنده ی دنیا تکلم کند که این هم از معجزاتي است که در دوران حاکميت جمهوري اسلامي پديدار مي گردد و البته اميدواريم که دوام آورد و بعد از مدتي نطق طفل کور نشود.

به عنوان عضوي از خانواده ي بلاگرها، تولد بلاگ نيوز را تبريک و تهنيت مي گويم و براي پدر خوشبخت اش اسدآقا، سلامتي و موفقيت آرزو مي کنم.

sokhan September 18, 2005 11:01 PM
نظرات


سخن جان، قوي‌ترين تحليل‌گران هم در مقابل دوپينگ برخي نامزدهاي بي‌نام و نشان و در سايه خفته كه با لشكري انبوه اما نامرئي به ميدان مي‌آيند قادر به ارائه‌ي پيش‌بيني قابل قبولي نيستند. ما تحليل‌گر قابل، كم داريم اما همان اندك‌دانشوران اين رشته نيز در برابر داده‌هاي ناقص جز تحليل‌هاي عقيم هيچ برون‌دادي نخواهند داشت. اين البته عيب آنان نيست. مشكل از همين پويان‌گاه ايستاسواران است كه خرگاه برخي سواران سخت ناديدني‌ست!

قربانت
مسعود

مسعود برجيان September 19, 2005 12:52 PM

حال که خبرچين فوت شد و گويا نيز در حال جان کندن است (البته اين يکی خودش مقصر است) بياييد از اين دو نوزاد جديد "بلاگ نيوز" و "هفتان" با دادن لينک مستقيم و نصب لوگو پشتيبانی کنيم. من شروع کردم.

روک‌گو September 19, 2005 09:12 AM

سلام و سپاسگزارم سخن عزیز اما باورکن همه بارها بر دوش همکار و دوست عزیزم جناب سعید حاتمی است.

بیلی و من September 19, 2005 12:44 AM

حكايت سرزمين ما هم شده حكايت ققنوس و خاكسترش. يكي مي‌ميرد، يكي كشته مي‌شود، يكي به دنيا مي‌آيد، يكي فرو مي‌افتد، ديگري برمي‌خيزد، يكي مي‌ايستد، ديگري حركت را آغاز مي‌كند و ....
كاش نام ايران را پويان‌گاه ايستاسواران نام مي‌نهادند!

***

مسعود جان؛ بايد قبول کنيم که اين پويان گاه ايستاسواران، جاي عجيبي است و به خاطر همين عجيب بودن است که هر چه تحليل گر سياسي و آگاه اجتماعي است انگشت به دهان مي ماند! سخن

مسعود برجيان September 18, 2005 11:42 PM