October 05, 2005

نام گنجي را تکرار مي کنيم...

برای خواندن اين مطلب در خبرنامه ی گويا روی اينجا کليک کنيد.

sokhan October 5, 2005 06:05 PM
نظرات

سخن عزیز فقط یه نکته رو می خوام متذکر شم حالا که شروع کردین بیاین و تا آخرش ادامه بدیم و به غیر از آزادی اکبر رضایت ندیم شما که وبلاگتون شناخته شده است پیشنهاد بدین ما هم هستیم و یاد مون باشه که غیر از اکبر خیلی های دیگه هم اسیر زندون دیوا هستن به امید اون روز که دیگه هیچ کی به خاطر حرف حساب زندانی نشه.
پاینده ایران

***

بابامسعود عزيز
کاری جز نوشتن از دست ما بر نمي آيد. هر يک از ما مي توانيم در باره ی گنجي و آثارش مطلب بنويسيم. من شروع کرده ام به نوشتن در باره ی مانيفست او که به تدريج منتشر مي کنم. وب لاگ نويسان ديگر هم مي توانند هر کدام بسته به شناخت خودشان در باره ی گنجي يا آثارش مطلب بنويسند و حتي او را نقد کنند. اين تنها کاري است که مي توانيم انجام دهيم که نام او تا لحظه ی آزادی اش تکرار شود. کارهای جمعي در سطح وب لاگستان انجام شده و کار خاص ديگری نمي توان کرد.
موفق باشيد.
سخن

مسعود October 6, 2005 07:15 PM

ف م سخن عزيز
متاسفانه کار را بدينجا کشانيدند که حالا دوباره بايد از آغاز شروع کرد.
گنجی و دوستان نزديک و خانواده اش کار صحيح خودشان را انجام دادند ولی ما نمی بايستی به اين چاله که حکومت برای خاموش کردن صداهای عمومی کند می افتاديم.
آخه تا کی بايد چوب کدخدا منشی رو بخوريم. آقای ا.ن که خيلی هم آدم خوبی هست ولی تنها عيبش اينه که خودش رو عقل کامل ميدونه و از همه کار درست تر در امور سياسيُ ؛ وقتی صدای همه در آمده و هر کی به نوعی داره از گنجی میگه: به همه تشر میزنه و دستور ميده که ساکت باشيد که حکومت اگر شماها ساکت بشيد از خر شيطون پايين مياد و او را ول ميکنه شايد. و اگر هم کسی ول کن نبود همین آقای عزیز ا.ن می گفت که طالب مرگ گنجی هستن اینا!
کسی هم از ترس قلم تند ايشون جرات نمی کنه بگه که از اين خبرها نيست و حکومت نامردی و عدم پايبندی خودشو به قول و قرار خيلی وقته که نشون داده و سکوت شرط مذاکره وظيفه اونايی بود که با جکومت داشتن برای آزادی اکبر حرف ميزدن و نه کار عموم. به سکوت فراخواندن عموم در جريان گنجی اشتباه اساسی بود.

هوشيار ايرانی October 6, 2005 03:50 AM

من هم تکرار میکنم: همه ما به گنجی مدیون هستیم.

آرمان October 6, 2005 12:13 AM