December 24, 2005

اعتصاب


تصوير از وب لاگ کارنه

sokhan December 24, 2005 07:32 PM
نظرات

دوست ارجمند ! به نظرم اتفاقا وظیفه ی تمام نیروهای خارج از کشور ست که صدای حق طلبانه ی مردم اعم از خانوادهای داغدار که عزیزان خود را در دوران این دیکتاتورها از دست داده اند و یا عزیزان آنها هنوز در زندانیان رژیم می باشند مثل گنجی و زرافشان و..و.. را بگوش مردم دنیا برسانند.دانشجویان ،معلمان ،کارگران(امروز شرکت واحد !!!!) تمام زنان و جوانان ایران مشکلات عدیده دارند حمایت از آنها فشاری بر رژیم تحمیل می کند که به نفع مردم ست اگر این فشار نبود قتل های زنجیره ای و ترور فعالان خارج از کشور تا این حد کاهش نمی یافت فشار را بر رژیم باید با همکاری ادامه داد.آقای سخن چرا در باره ی موضع دیدبانان حقوق بشر راجع به دو عضو شناخته شده ی دولت احمدی نژاد که معرف حضور همه بعنوان آمران اصلی کشتارهای 67 هستند تمام بلاگر ها و گروه های سیاسی هماهنگ نمی شوند ؟

صدف December 26, 2005 12:35 AM

look even Polish workers were supported by the people of the world... if we think of bringing down the mullahs these are good opportunities to let the iranian people know that the world hears them and they are by their side! you tell me what sort of help SPREADING THE NEWS does? it does nothing! fyi read more about Poland solidarity movement

F14 Pilot December 25, 2005 09:42 AM

دوست عزیز
نمی خواستم این جمله را بگویم ولی در جواب نویسنده وبلاگ نهیب سکوت مجبور شدم عرض کنم که بنظر من پشتیبانی کردن وبلاگ نویسها و یا افراد سیاسی از جریانات صنفی کاملا اشتباه است و کار را بر اعتصابیون زحمتکش دشوارتر میکند.
عوامل حکومتی هر بار که میخواهند صدای کسی را خفه کنند فورا ارتباط با بیگانه و ضد انقلاب و از اینجور مزخرفات را مطرح میکنند تا موجب انفعال و عقب نشینی معترضین شود.
شما ببینید رئیس سندیکای اتوبوسرانی را در کجا محاکمه و بازجویی میکنند؟ در دادگاه انقلاب. واقعا اینها خوب بلدند صداها را در گلو خفه کنند. خدا کند تلویزیونهای لس آنجلسی از این حرکت حمایت نکنند والا فاتحه دستگیر شدگان را باید بخوانیم.
بنظر من بجای هرگونه پشتیبانی بیایید فقط خبر رسانی کنید. به مردم اطلاعات بدهید. اثراتش را در آینده خواهیم دید.

***

ملای عزيز
نظرتان درست و منطقي است. ولي اين نکته را هم نبايد از نظر دور داشت که اگر قرار بر سرکوب باشد، ارتباط با بيگانه و ضدانقلاب را با فشار و شکنجه، يا حداقل به کمک رسانه های وابسته خلق مي کنند. به هر تقدير همان طور که شما نيز اشاره کرديد کاري که از دست امثال ِ ما ساخته است اطلاع رساني در همين دايره کوچک و بسته ی وب لاگ هاست. موفق باشيد. سخن

ملا حسنی December 25, 2005 06:05 AM

سلام ف.م عزیز
تشکر از اطلاع رسانیتون تعجب می کنم که وبلاگ شهر به موضوعی به این مهمی تا این حد بی تفاوت برخورد کرد!!

***

مهدی عزيز
حساسيت وب لاگ نويسان در مسائل مختلف يکسان نيست و اين امری کاملا طبيعي است. گاه در اين حرکت و گاه در آن حرکت وب لاگ نويسان با هم همراه مي شوند ولي بيشتر بايد به همين تفاوت ها توجه داشت. به اميد آزادی نمايندگان سنديکای اتوبوس راني. سخن.

نهیب سکوت December 25, 2005 04:14 AM