December 19, 2005

وقتي امير سرتيپ مملکت مثل آب خوردن دروغ بگويد...

ديروز:
...همچنين، روز چهارشنبه و 24 ساعت پس از وقوع اين فاجعه، اميرسرتيپ دوم محمدحسن نامي، معاون ستاد مشترك ارتش جمهوري اسلامي ايران، در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، با رد نقص فني هواپيما گفت: پرواز هواپيما با نقص فني امكان ندارد ، چرا كه روز قبل از پرواز، تمام بدنه و قطعات هواپيما به صورت كامل چك ‏شده بود. نامي، همچنين در پاسخ به اين سؤال كه چرا خلبان پرواز تغيير كرد، گفت: اين شايعاتي است كه از بيرون القا مي‌‏شود. خلبان هر لحظه روحيات مختلفي دارد، احتمال دارد كه برنامه‌‏اي برايش پيش بيايد كه از لحاظ فكري به هم بريزد. بنابراين، خلبان را عوض مي‌‏كنند. در اين زمينه هواپيماي كشوري و نظامي هم تفاوتي نمي‌‏كند، البته خلبان از ابتداي موعد پرواز معين شده بود و خود مرحوم بابك گوهري به عنوان خلبان انجام وظيفه مي‌‏كرد. وي، ادامه داد: خلبان اجباري براي پرواز ندارد، به خلبان نمي‌‏توان اجبار كرد كه پرواز كند، اما مطمئن باشيد كه خلبان عوض نشده است....

امروز:
نماينده زاهدان در مجلس هفتم گفت: روز گذشته افرادي از ستاد فرماندهي كل قوا، نيروي هوايي ارتش و وزارت دفاع به مجلس آمده بودند و با نمايندگان استيضاح كننده وزير دفاع جلسه داشتند.
پيمان فروزش با بيان اين خبر به خبرنگار" ايلنا" گفت: آقاي نادري خلباني كه قرار بود با اين هواپيما پرواز كند اما حاضر به پرواز نشده بود نيز در اين جلسه حضور داشت و درباره علت عدم پرواز و مشكلاتي كه وجود داشته است، توضيحاتي را ارايه كرد.

sokhan December 19, 2005 09:55 PM
نظرات

maghaaleh e gooya ro khoundam, link daasht beh to. injaa ro ham khoundam.
hichi beh hichi. beh kol ma'loum nist chi shodeh keh havaapeymaa soghout kardeh.
Amir sartip ham ghorbaan e shekl e maahet, ma'loumeh keh dorough migeh. Fekr kardi baa ghediss tarafi?

katbalou December 20, 2005 10:14 PM

اگر امیر سرتیپ دروغ یا دروغی میگوید مسیولیت میلیونها جان مردم ایران را مد نظر دارد
اما شما با این چند ده خواننده ات روزی یک مقاله سراسر دروغ بیرون میدهی ...راستی
کار شما [.....]اما ان سرتیپ را همه
ارباب و اصحاب مطبوعات داخل و خارج چشم بدهان که چه میگوید

Naderan December 20, 2005 06:26 PM

این بیچاره ها راست هم بگن همه می گن دروغه پس بهتره کار همیشگیشون رو بکنن که نه سیخ بسوه نه کباب. ایراد از ماست که زیادی بدبینیم!!

تارا December 20, 2005 03:01 PM

عزیز برادر ، این آقایان اگر دروغ نگویند که مشکلات حل میشود.کدام سخنشان حق بوده و راست که در این افتضاح راستگویی پیشه کنند.اینان پیرو گوبلز هستند که میفرمود : دروغ را باید آنقدر تکرار نمود تا همگان باور کنند

فرهاد December 20, 2005 02:41 AM