February 26, 2006

من يک نويسنده ي اعدامي هستم!

برای خواندن اين مطلب در خبرنامه ی گويا روی اينجا کليک کنيد.

sokhan February 26, 2006 03:19 PM
نظرات

http://www.webneveshteha.com/weblog/?id=2146307603
با عرض سلام گویا آقای ابطحی هم مجبور شده اعلام برائت کنه !!!

یک ایرانی March 2, 2006 12:48 AM

شايد تا اندازه اي حق با محمد باشد كه مردم به اين جور مسائل بي تفاوت شده اند، چون روزي نيست كه خبر از بگير وببند ها و بزن و بكش ها نباشد.
وقتي مردم سالهاي متوالي اين خبرها را مي شنوند و يا خود شاهد اين مناظر هستند، بمرور زمان يه جورهايي به آن عادت مي كنند، پوست كلفت مي شن و به تو سري خوردن عادت مي كنند. و خيلي ها هم در دفاع از بي حركت بودن خود مي گويند: خوب هنوز كه اتفاقي نيافتاده.
و وقتي هم اتفاقي هم مي افتد، چندان كاري از دستشان بغير از چند تا نامه به جوامع بين المللي بر نمي آيد.
مردم ما بهرحال بدجوري در خوابند و آنهم خوابي از نوع خرگوشي. (آخه ميگن خرگوشها با چشمان باز مي خوابن).
وقتي اين جور مسائل عنوان مي شوند ياد عكس اون سه تا ميمون مي افتم كه يكي گوشش را گرفته ديگري دهانش و سومي چشمانش را.

حميد1 March 1, 2006 11:36 PM

http://www.erfan-gonabadi.com/Farsi/Selected%20Articles%20Farsi2/Pictures2/pictures2.html

غم March 1, 2006 03:36 AM

جناب آقای ف.م. سخن عزیز،
مقاله تان را در گویا خواندم. روز بعد آن (امروز ) به وبلاگ تان سر زدم. نتیجه؟ شرمندگی از شما. شرمندگی شدیدی که در تمام وجودم می دود. گمان کنم که از جانب خوانندگان مطالب تان (مخصوصا خودم) به شما یک عذر خواهی بزرگ بدهکارم. معذور بدارید این بهم ریختگی دستوری را که نمی دانم چه و چه را در کجای جمله می آورم. از شدت خجالت حتی دستم برای تایپ این کامنت پیش نمی رود.
قضیه از این قرار است که فردی (با عرض معذرت شما را "فردی" می نامم) مطالب طنز خود را بر روی اینترنت منتشر می کند و مردم هم در مقیاس های بالای چند صد خواننده در روز (اگر نه چند هزار) از وبلاگ ایشان بازدید می کنند. مطالب ایشان در "گویا" نیز منتشر می شوند که با احتساب بازدیدکنندگان سایت در مقیاس چند هزاری ما را به این نتیجه می رساند که دست کم رقم یک تا دو هزار بازدید از مقاله های این فرد دور از انتظار نیست (که گمان کنم بسیار بیشتر هم هست). این نویسنده اکنون در آخرین مقاله خود تا حدودی درد دل کرده و اظهار داشته که از اینکه نویسنده ای است که حکم به اعدام وی صادر شده احساس دل نگرانی دارد. از میان آن همه بازدید کننده و خواننده سایت وی تا کنون که دو روز از انتشار مطلب وی می گذرد فقط دو کامنت در وبلاگ ایشان ضبط شده! بله دو نفر از آن همه آدم که با نوشته های وی به اصطلاح خودشان "حال" می کنند (چه از ایران فیلتری و چه از خارج آزاد) برای این نویسنده و نگرانی وی "تره " خورد کرده اند! حال اگر ایشان مقاله ای می نوشت و مثلا آیت الله فلان را به باد انتقاد می گرفت تعداد کامنت های وی بسیار بیشتر از این می بود.
استاد گرامی ، جناب آقای ف.م. سخن ، از جانب تمامی خوانندگان تان از شما بخاطر این بی تفاوتی دردناک پوزش می طلبم و از جانب خودم به شما اطمینان می دهم که همانگونه که شما نگران خانم افروتن هستید، من هم نگران شمایم. حد اقل این که حالی را که پس از این قضایا دارید درک می کنم. به شما درود می فرستم و تحسین تان می کنم. ببخشید که بیش از این کاری از دستم بر نمی آید (آه که از جمله آخری چقدر متنفرم).

محمد February 28, 2006 08:57 PM

Omidwaram ke hamishe salem wa payandeh wapoya bashi,

Binaam February 28, 2006 12:23 PM

عزیز دلم تا «معتاد» و «بی بند وبار» نشدی به نصایح استاد تمشیت دری نجف آبدی توجه کن به مام وطن باز گرد که از اعتیاد و بی بند وباری در آنجا «ظاهرا» خبری نیست چون فورا «حلالش» می کنند و همه چیز در پناه اسلام عزیز درست شده خیلی ها هم میلیاردر شدند !!!
اصل مطلب:
به گزارش "ايلنا"، قربانعلي دري‌‏نجف‌‏آبادي كه با حضور در برنامه «كليد راديو صداي آشنا» براي مخاطبان خارج از كشور سخن مي‌‏گفت، تصريح كرد: بجز افراد خاص و نادري كه در دستگاه‌‏هاي امنيتي، قضايي و اطلاعاتي كشور پرونده دارند، به هموطنان خارج از كشور اطمينان مي‌‏دهم كه مشكلي براي ورود به مملكت خود نخواهند داشت و جوسازي مغرضان واقعيت ندارد و از سرحق و دشمني است.
وي افزود: حتي نسبت به برخي عناصر نفاق كه از گذشته خود تواب و نادمند و مترصد به بازگشت به دامان مملكت خويشتند، نظام با رافت و پدرانه برخورد مي‌‏كند.
دري نجف‌‏آبادي گفت: ايرانيان در سراسر دنيا بايد نماد فضايل، ارزش ها و توانمندي‌‏هاي اسلامي و ايراني وطن خود باشند و با درايت و هوشمندي از افتادن در ورطه دام صهيونيسم (چون بي‌‏بند و باري اخلاقي و مواد مخدر و...) در امان بمانند.

دادستان كل كشور نيروي انساني متفكر و متخصص و مغزهاي ورزيده و توانمند را از جمله نيازهاي اساسي و اولويت‌‏هاي كليدي كشور دانست و ابراز اميدواري كرد كه با تشريك مساعي ايرانيان در سراسر دنيا، گام‌‏هاي بلندي در راه آباداني و پيشرفت و تعالي ميهن عزيزمان برداريم.
وي بر ضرورت جذب سرمايه‌‏هاي ايرانيان خارج از كشور تاكيد كرد و از دلسوزان و علاقمندان كشور خواست با سرمايه‌‏گذاري هدفمند و حكيمانه در جهت گسترش توليد و توانمندي‌‏هاي كشور اهتمام ورزند.

درویشی February 27, 2006 10:39 PM