March 22, 2006

تشکر و قدرداني

از "ني لبک" عزيز به خاطر زحماتي که در چند ماه گذشته براي به روز نگه داشتن وب لاگ "آزادي براي اکبر گنجي" کشيد به نوبه ي خود تشکر و قدرداني مي کنم.


از نيک آهنگ و مهدي جامي عزيز به خاطر لطفي که در معرفي وب لاگ ها به اينجانب داشته اند صميمانه سپاسگزارم. خوبي از خود ِ دوستان است، و هر آنچه را که نيک مي بينند از سرشت ِ نيک خودشان است.


از دوستان و سروران ارجمندي که محبت کرده اند و سال نو را به اينجانب تبريک گفته اند نهايت سپاس را دارم. براي همگي سالي خوب و خوش توام با شادي و سلامتي آرزومندم.

sokhan March 22, 2006 10:12 AM
نظرات

http://isna.ir/Main/NewsView.aspx?ID=News-688854&Lang=P

Gerard March 28, 2006 07:28 PM

من در اين چند روز كه از تحويل سال نو مي‌گذرد، براي هيچ‌كسي كارت پستال و ايميل نفرستاده‌ام و كامنت تبريكي هم نگذاشته‌ام جز براي مهدي جامي كه دعوتم كرده بود به چيدن سيب‌هاي پارينه سال. سوراخ‌هاي دماغ را باز كرده‌ام و تمام حجم ريه را از هواي شهر انباشته‌ام اما راستش را بخواهي بوي عيد در ميان نيست كه نيست. شكوفه‌ها سر زده‌اند، گنجشك‌ها و بلبل‌ها و قناري‌ها چهچه مي‌زنند، بنفشه‌ها، رنگ و وارنگ شكوفا مي‌شوند اما دل ما، بسياري از ما همچنان خزان‌زده و ابري است. نمي‌دانم. اين هم تقدير بود كه نخستين تبريك‌ها را خطاب به شما بگويم.
نوروز رسيد و خرمي گشت پديد
در جسم جهان دميده شد روح جديد
اي هست مبارك به تو اين عيد سعيد
هر روز تو فرخنده و مسعود چو عيد

مسعود برجيان March 26, 2006 08:07 PM

ف.م. سخن عزیز. سال نو مبارک. امیدوارم سال خوبی برای شما و همه‌مردم دنیا باشه.
من‌هم بهترین خبری که شنیدم آزادی گنجی بود.

زیتون March 23, 2006 11:39 PM

سخن عزيز، عيدت مبارک. اين يک تست نيست که جدي است

حميد کجوري March 22, 2006 12:28 PM