April 03, 2006

گفت‌وگوي تمدن‌ها يا برخورد تمدن‌ها؟

برای خواندن اين مقاله در خبرنامه ی گويا روی اينجا کليک کنيد.

sokhan April 3, 2006 04:02 PM
نظرات

in filmo didi

http://www.ashreshteh.com/?act=clip&cid=57

Self April 6, 2006 09:46 PM

بجای "اسلام اسلام خواهد ماند" باید میگفتند: "خرافات ناشی از عقب ماندگی, کم و بیش در جوامع بوده و خواهد بود". بیماری های اجتماعی مانند فقر, اعتیاد, خرافات و همچنین بیماری های پزشکی (سرطان, ایدز و ...) با گذشت زمان و پیشرفت بشریت محدود و محدودتر میشود. برای درک آن کافی است زندگی خود را با زندگی پدربزرگتان مقایسه کنید.

آرمان April 5, 2006 12:54 AM

ba salam,fagat hamin? nemidanam chera entezare 1 magaleye hadeagal 4-5 safheyee dashtam,yani kole hashiye neweshtehaye shoma bar in ketab fagat in chand satr bod!!!
Tagsire khodetone ke sathe entezarate ashkhasi mesle man ro bala bordid, mowafag wa paydar bashid,

***

حجم مقاله و حوصله خواننده بايد در نظر گرفته مي شد. شرمنده كه انتظار شما برآورده نشد. سخن

‌​بی نام April 4, 2006 12:50 PM

man in ketabo be englisi inja too Canada didam, be nazare shoma tosiye mikonin ke bekharam be bekhunam

nazaretoono mikhastam bedunam

merci

***

بستگي به علاقه شما به موضوع كتاب دارد. خلاصه موضوع كتاب همين است كه عرض كردم. شايد كتاب هاي تازه تري هم منتشر شده باشد كه من خبر ندارم. موفق باشيد. سخن

Winston April 4, 2006 02:41 AM

جناب سخن عزیز طبق معمول قشنگ حلاجی کردید اما جای یک سئوال باقی است نوشته اید تا زمانی که اسلام اسلام بماند(که خواهد ماند) آیا آنچه که امروزه زور ما با آن دست به گریبان هستیم براستی اسلام است؟ خوب می دانید که این گونه نیست اسلام هم مانند ادیان دیگر در گذز زمان دچار تغییراتی شده که گاهن با تعالیم اولیه متفاوت و نوعن متناقض اند شکی نیست که هر تمدنی در اوج دعوی استیلای بر ظعیف تر ها را دارد و باعث تاسف است که علی رغم پیشرفت های بشر امروز این قانون مندی جنگلی کماکان برقرار است و آن چه که از قراین و شواهد معلوم است همواره این تاعون تمدنها به مثابه بیماریی ناگریز دامن تمدنها را گرفته است حتی ادیان توحیدی نیز که ظاهران برای نجات انسان آمده اند در خدمت این حس برتری جویی بوده اند!!!!!

بابا مسعود April 3, 2006 08:06 PM