November 27, 2007

کشکول خبری هفته (۱۵)، از شورای ملی صلح شيرين عبادی تا نمايشگاه عکس مريم زندی

برای خواندن اين مطلب در خبرنامه ی گويا روی اينجا کليک کنيد.

sokhan November 27, 2007 10:03 AM
نظرات

Neveshteh hayat ra doost daram zibast va ba deghat tahieh shodeh ast. Zaban va ehsaseh man ast keh ba ghalameh shoma rooyeh kaghaz miayad.movafagh bashi.Agar forsat kardi rooznamehhayeh ghadimi kayhan, mardom,jomhoori ghadimi ra barayeh ma varagh bezan, mesleh kari keh ba rooznameyeh mardom(Hezbehtoodeh) kardi. besiar amoozandeh ast.Morooreh gozashteh hamisheh amoozandeh ast.

ABBAS December 23, 2007 10:39 PM

دوست عزیز ندیده ولی آشنا که آشنایی به هم انگاره ای است و نه هم دیدگی.... از شما کمکی می خواهم اگر بتوانید ! چند زمانی است دچار بیتی شده ام از بیدل گیلانی (اگر گزاف نگویم !) شبی به شنیدنش از حریفی در این سرمای رستخیز آموز امریکای شمالی چنانم به پایکوبی برآورد که برهنه پای و سینه چاک بر برف های ایوان جلوی کلبه ام می چرخیدم به دور خویش ! از کسان بسیارم در همه جا پرسیده ام ! بیهوده بود ! کسی نیافتش که نیافت ! دسترسی به دیوان آن بیدل بارگاه دلشدگان نیز نیافته ام. سپاسگزار می شوم اگر باقی غزل را برایم جستجو کنید ....می گوید:
عالم از چشم ترم شد می فروش
زین سبب خمخانه ها آمد به جوش
آسمان عمری است مینای مرا
می کشد بر دوش و می گوید خموش...

باز هم سپاس

اندیشه آزاد December 21, 2007 12:10 AM

چادر وحدت
بچه که بودم، کنجکاو و پر جنب و جوش بودم و به همه حوادثی که در مقابل دیدگانم اتفاق می افتاد، شدیدا دقت می کردم.

۱۳ سال بیشتر نداشتم که ایران، انقلابی شد و من هم دست در دست پدر و برادر بزرگترم، همراه شدم و بسیاری جاها هم تنها، در سیل خروشان انقلاب اسلامی، دل به دریا سپردم.

از اولین روزهای پس از پیروزی که تحرکات منافقین و گروه های سیاسی مثل حزب توده، چریک های فدایی و ... شروع شد، همواره در جلوی دانشگاه تهران که محل تجمع آنان بود، حضور پیدا می کردم.

"چادر وحدت" چادری بود که بچه حزب اللهی ها جلوی در اصلی دانشگاه برپا کردند و شد مرکز مقابله با تحرک و توطئه گروهک ها.

خاطرات و فقط دیده هایم را از سال ۱۳۵۶ تا خرداد ۱۳۶۰ روز شورش مسلحانۀ کور منافقین که در تهران جنگ و خونریزی راه انداختند، در کتابی حدودا ۶۰۰ صفحه جمع آوری کرده ام که ان شاالله در آینده نزدیک منتشر خواهم کرد.

در این وبلاگ به معرفی کتاب و نقل برخی خاطرات خواهم پرداخت.

حمید داودآبادی December 9, 2007 04:08 PM

دوست گرامی و هنرمند گرانقدر، سایت رسمی فرهاد نامی و فرزاد نامی با افتخار شما را به قدم نهادن در این سایت دعوت می کند. در صورت تمایل به تبادل لینک لطفا اطلاع دهید.
پاینده باشید همچنانکه امید آینده اید.
www.fnami.org


F. Nami November 27, 2007 11:16 AM