July 09, 2008

کشکول خبری هفته (۴۷) از مقاله اکبر گنجی و بچه بازی حافظ شيرازی تا مقاله منتجب نيا و تضرع اعتماد ملی

برای خواندن اين مطلب در خبرنامه ی گويا روی اينجا کليک کنيد.

sokhan July 9, 2008 07:29 PM
نظرات

من یک همجنس گرا نیستم وی به نظر من همجنس گرایان اقلیتی مظلوم هستند که در میان ناهمجنس گرایان زندگی میکنند و مورد ازار و اذیت انان قرار گرفته اند
به امید روزی که دموکراسی در جهان حاکم شود نه ...

amin alikhani November 27, 2008 11:18 AM

من همجنس گرا نیستم، ولی با دو دوستی که در بالا نظر دادند موافقم. دفاع از هیچ قشری از جامعه وقت معینی نداره و هر گروهی که حقشون ضایع می شه شایسته توجه هستن. در اقلیت بودن همجنسگراها هیج فرقی با در اقلیت بودن بهایی ها یا سایر اقلیتها نداره. حتی می شه گفت همجنسگراها چون به لحاظ جسمی تحت فشار قرار می گیرن شاید محق تر از کسانی باشن که با نظام مشکل فکری دارن.

رضا July 15, 2008 10:47 PM

ba arz salam va ehteram

va ba arz mazerat ke ba in font minevisam.
matlab akhar kashkol khabari in hafteh (kar ba photoshop) ghogha bood agha. lotfan dar khosos tafsir khabari kashkoli dar sorat salahdid tajdid nazar farmaied, az nazar bar tanz, dar moghayeseh ba mataleb digar, chandan changi be del nemizanad

salamat va shad bashid

hamidreza July 14, 2008 03:52 AM

با سلام
من هر هفته مقالات شما را می خوانم فکر می کنم مطلب شما در باره ی هم جنس گرایی شبیه به پاسخ جپ ها به حقوق زنان در سال های 57و 58 است.
می گویند انسان وقتی بالغ می شود که توانایی خود را در شرایط دیگران قرار دادن را پیدا کند.
دفاع از حقوق شهروندی وقت و بی وقت ندارد. با توجه به خواست گاه گنجی ایشان اولین گام را برداشت میدانم بعد از عمری هموفوبیا سخته پذیرفتن دگرباشان اما شما اگر حمایت نمی کنید سکوت می توانستید. در ضمن بچه باز بودن حافظ جه ربطی به جایگاه ادبی ایشان دارد. اگر مقدسی وجود ندارد از مقدسات خود آغاز کنیم. شاد باشید اشکالات دستوری و دیکته ایی را بر من ببخشید.

July 13, 2008 03:45 PM

سلام من یک همجنسگرا هستم. آقای گنجی به عنوان یک روشنفکر باید نظر خودش رو در این باره اعلام می کرد.قبول کنید که اگر بخواهیم به مامعه ای دموکراتیک برسیم به تحمل همگان احتیاج داریم و دفاع از حقوق اقلیتها هم یکی از ارکانهای دموکراسی است. ذهنیت مرد باید به ایم مساله باز شود امادر مورد حافظ با شما موافقم.
با تشکر

shabih July 12, 2008 10:26 AM