August 27, 2008

کشکول خبری هفته (۵۴) از درس های المپيک برای سياستمداران ايرانی تا آهْ گلشيفته فراهانی

برای خواندن اين مطلب در خبرنامه ی گويا روی اينجا کليک کنيد.

sokhan August 27, 2008 08:07 AM
نظرات

A movie about Hafez
http://hafezebozorg.blogfa.com/

hassan September 4, 2008 02:11 AM

سلام
المپیک هم لابد مشیت الاهی بوده و همانطور که امام جمعه مشهد گفته : "الامره ریحانه ولا قهرمانه" و باقی ماجرا خدا خواسته که مدال نیاوریم و ریحانه ها را قهرمان نکنیم...
راستی من فکر می کنم که شما فرهاد میثمی مدیر مسئول اندیشه سازان هستید! حالا این بماند؛ در مقدمه کتاب دیفرانسیل نوشته بودید که چطور حذف یک سری از جمله ها ، سری را واگرا یا هم گرا می کند، جالب است بدانید دنباله هایی هست که اگر ترتیب جملاتش را عوض کنید ممکن است از واگرا ، همگرا شوند!!! حالا ربط این با سیاست چیه خودم هم دارم روش فکر می کنم در نهایت به این نتیجه رسیدم که تو سیاست بدون تعویض ترتیب جملات سری یک وقت هم گرا میشه یک وقت واگرا ...
دوست همیشگی شما

محمد September 3, 2008 06:32 PM

درود دوست گرامی .

اینجانب مدتیست که مقالات شما را در وبلاگ ملی بلاگ قرار میدهم که بازدید کننده خوبی دارد و خدا را شکر تا کنون فیلتر هم نشده. به همین دلیل افراد زیادی مقاله شما را میخوانند و گاهی نظراتی هم میدهند که اینبار دوستی با نام محمد نظری مقاله وار داده اند که اینجانب آن را در وبلاگ قرار داده ام . با خود فکر کردم که احتمالا خواندن آن برای شما خالی از لطف نباشد.

با تشکر

www.melliblog.blogfa.com

یک پزشک September 3, 2008 03:50 PM

"نوشتم که البته آمريکا به هيچ وجه در گير نظامی با ايران به دو دليل نخواهد شد
يک بدليل فرهنگ خاص ايرانيان است که در تمام دوران تاريخ ايران در دفاع از ايران پشت سر حاکمان مستبد ايستاده اند.

دوم موقعيت سياسی ايران در بين مسلمانان جهان که بحث مفصل جداگانه ای دارد."

جملات بالا از مقاله اخير آقای سلطانپور است که با عنوان "پرواز تاريخ ساز و فرودی اشتباه، آيا جريان رجوی انتخاب ديگری خواهد داشت؟" در سايت گويا منتشر شده است. از آنجاييکه آدرسی از ايشان برای فرستادن ايميل پيدا نکردم گفتم که از طريق شما که حتما مقالات شما را ميخوانند صدايم را به گوش ايشان برسانم. سخن عزيز شما که اهل مطالعه هستيد و عالم به امور؛ ميشود چند شاهد بر احکامی که ايشان در همين جمله بالا آورده اند برای ما بياوريد. مثلا آيا حمله مغول و اشرف افغان و حمله اعراب و اسکندر مقدونی و حمله متفقين هم جزو همين موارد ذکر شده ايشان است.

تمام تاريخ ما حکايت از اين دارد که ايرانيان در زمان حاکميت ظلم ٫ بر اندازی حاکم ضالم را بر مبارزه با مهاجمين ارجحيت داده اند. مگر انکه مثل اوايل انقلاب خودمان هنوز جباريت حاکميت به وضوح عيان نشده باشد. حتی اسامی کودکان مان را هم چنگيز و اسکندر گذاشتيم.

در زمینه موقعیت جمهوری گل و گلاب در بین مسلمانان جهان مگر نه این است که اکثریت سنی هستند و شیعیان را رافضی میدانند و کافر. و مگر نه اینکه سنیان در ایران تحت فشار و تحقیر با باصطلاح مراسم عمر کشی. واقعا این احکام را ایشان با اتکا بر کدام مستند تاریخی آورده اند؟

با سپاس

جمال September 1, 2008 10:35 PM

هنوز منتظریم ... منتظرم منتظریم ... هوای تب دار رو حس می کنم ولی نمی دونم کی قراره بترکه ...

شورش August 31, 2008 06:50 AM

آقای ف.م. سخن
ما که دست مان به مسئول گویا نیوز نمی رسد . شما که با ایشان ( اوشان ) در ارتباط هستید ، بپرسیر که نوشته علی مرفطروس مقاله است ، یا آگهی تجارتی .

August 29, 2008 04:54 AM