December 09, 2009

مجید سرت را بالا بگیر! آن ها اندرزگو داشتند، ما تو را داریم! آفرین به تو فرزند دلاور مردم

majidTavakoli.jpg

به گزارش خبرگزاري فارس،15 دي ماه ،سالگرد شهادت مهندس شهادت طلبان فلسطيني و بنيانگذار گردان هاي شهيد عزالدين قسام(شاخه نظامي جنبش مقاومت اسلامي «حماس») است.
14 سال پيش در چنين روزي، دفتر زندگي مردي بسته شد كه 4 سال دشمنان خود و ملتش را خانه به خانه به دنبال خود كشيد و نامش را در تمام جهان پر آوازه ساخت.
براي تقريب به ذهن ايرانيان «يحيى عبداللطيف عياش» را بايد «اندرزگوى فلسطين» لقب داد. اين سرباز بى بديل پيامبر اعظم(صلوات‏الله عليه) طى مدت كمتر از 5 سال به تنهايى خواب راحت را از ديدگان صهيونيست‏هاى اشغالگر قدس شريف ربود و تبديل به كابوس دولت مجعول يهودى شد. او مانند ماهى از چنگال دستگاه‏هاى امنيتى عريض و طويل رژيم صهيونيستى مى‏لغزيد و چون شبحى دست نيافتنى خود يا همرزمانش را به سلامت از زير چشمان ماموران امنيتى اسراييل مى‏گذراند و به اهداف مورد نظرش مى‏رساند.
هر روز گريم و پوشش خود را به نحوى تعويض مى‏كرد كه قابل شناسايى نبود و به راحتى مقادير متنابهى سلاح گرم و مواد منفجره قدرتمند را در سرزمين‏هاى اشغالى جا به جا مى‏نمود. ايران اسلامى تنها يك نفر را در سابقه تاريخى خود دارد كه از چنين توانمندى نبوغ‏آميزى برخوردار بود و او كسى نيست جز شهيد «سيد على اندرزگو»...

راديو و تلويزيون رژيم صهيونيستى به‏عنوان كانون انتشار اين خبر، با قطع برنامه‏هاى عادى و پخش موسيقى‏هاى شاد، اعلام مى‏كردند:
«... اسراييلى‏ها بالاخره راحت خواهند خوابيد... يحيى عياش مغز متفكر انفجارات و عمليات‏هاى انتحارى عليه اسراييل كه به مهندس تفجير و تخريب شهرت داشت، در اين عمليات كشته شده است. وى كه عامل كشته و زخمى شدن بيش از 480 تن از نظاميان يهودى بود، از 4 سال پيش تاكنون، اولين و در عين حال خطرناك‏ترين متهم تحت پيگرد دستگاه قضايى اسراييل بود و بارها پس از عمليات‏هاى انتحارى صورت گرفته توسط شاگردانش، با لباس مبدل خاخامى در صحنه‏هاى عمليات حاضر شده و پس از بررسى نقاط ضعف و قوت كار و تصويربردارى از عمليات، با اظهار دلجويى‏هاى تصنعى، نيروهاى امنيتى حاضر را فريب داده و مى‏گريخته است...
«خبرگزاری فارس»

***

توضیح در مورد عکس:
در یکی دو کامنت دیدم که دوستان به انتشار عکس مجید توکلی با چادر معترض اند. من در این عکس هیچ چیز زشتی برای مجید توکلی ندیدم. زشتی اگر هست، نه برای مجید که برای خبرگزاری فارس و دستگاه امنیتی حکومت اسلامی ست. به هر حال برای این که دوستان نرنجند، من عکس را بر می دارم، ولی بهتر است به جای مکتوم نگه داشتن این ماجرا، نشان دهیم که تصویر مجید به عنوان یک دانشجوی مبارز با چادر یا هر لباس دیگر هرگز در ذهن ما مخدوش نخواهد شد و این ترفند ها بر ما اثر نخواهد داشت. با پنهان کردن موضوع و شرمنده شدن به خاطر تصویری که در همه جا پخش شده، اتفاقا دستگاه امنیت حکومت اسلامی به هدف خود خواهد رسید. سخن

***

فیلم سخنرانی پر شور مجید توکلی در روز 16 آذر:

sokhan December 9, 2009 04:59 AM
نظرات

با درود به ف.م.سخن عزیز
در مورد انتشار تصاویر گرفته شده زیر فشار و شکنجه رِژیم از آزادمرد دانشجو مجید توکلی باید گفت این عمل نامردانه فقط از برج عاج نشینان و نشانه کامل ضعف بادمجان دور قاب چین های تبلیغاتی و خالی بودن تیر در ترکش شخص ملاعلی است. حلالزاده ای که شیر پاک از سینه مادر خود خورده باشد دست بچنین عمل زشت و کریهی نمیزند مگر آنکه کاسه لیس حرامزاده دیگری باشد.
خدا بیامرزد لطف علی خان زند را:
یا رب نوبت کیان به ماکیان افتاده
بازی شگرفی به میان افتاده
شاید که سپهر شعله رخشد ز نشاط
شمشیر زدن به دف زنان افتاده

ورجاوند December 10, 2009 01:49 PM

خیلی ممنون از توجه به نظرات خوانندگان. موضوع پنهان کردن چیزی نیست. لباس زنانه پوشیده از نظر من هیچ ایرادی ندارد اگر فرد به اختیار خود آنرا بپوشد. من اول برداشتم این بود که مجید خودش برای فرار از چنگ نیروهای امنیتی این کار را کرده است ولی موفق نشده است. حالا به این نتیجه رسیده ام که این هم نوع جدیدی از شکنجه است. مجید خودش می تواند در این زمینه هروقت خواست صحبت کند ولی وقتی نیروهای امنیتی برای شکستن و تحقیر کردن مجید توکلی با او این گونه رفتار کرده اند ما نباید با باز انتشار آن به آنها در جهت رسیدن به هدفشان کمک کنیم. موفق باشید.

علی December 10, 2009 01:41 AM

م. سخن عزيز؛ شرمندمان كردي. ممنون از تغيير عكس.

December 9, 2009 09:58 PM

لازم نمی دیدم که تصویر را حذف کنم، ولی حذف کردم. من به موضوع از زاویه ی دید شما نگاه نمی کنم. از زاویه ی دید من هیچ چیز زشتی برای مجید توکلی وجود ندارد که بخواهم آن را پنهان کنم. هر چه هست برای او حُسن و سرافرازی ست، و برای فارس نیوز و دستگاه امنیتی حکومت اسلامی، سرافکندگی و خجالت. ''

+++

December 9, 2009 07:11 PM

دشمن دانا به از دوست نادان. عكسي كه فارت نيوز گذاشته بود خيلي كوچكتر از عكس شمابود. خوب عكس بزرگ و چشم نوازي گذاشته اي. ظاهر ا بنظر ميرسد كه قصد حمايت از اين كار بي انصافانشان داري وگرنه خبر را "بايكوت خبري" ميكردي نه آنكه به آن جلوه دهي.

***

ممنون از تذکرتان. لطفا به توضیحی که در ذیل همین پست داده ام توجه کنید. سخن

December 9, 2009 12:58 PM

من فکر می کنم بهتر است این تصویر را حذف کنی. اگر کسی در حالت اضطرار کاری کرد نباید آن را مضحکه کرد. این کار تو مثل بازپخش اعترافات تلویزیونی و تحقیر کسی است که از سر ناچاری کاری را که دوست ندارد انجام می دهد. متن ممکن است نشان دهنده معیار دوگانه فارس در برخورد با با مسایل باشد ولی با بازکردن وبلاگت و دیدن این تصویر شوکه شدم. 

***

ممنون از نظرتان. لازم نمی دیدم که تصویر را حذف کنم، ولی حذف کردم. من به موضوع از زاویه ی دید شما نگاه نمی کنم. از زاویه ی دید من هیچ چیز زشتی برای مجید توکلی وجود ندارد که بخواهم آن را پنهان کنم. هر چه هست برای او حُسن و سرافرازی ست، و برای فارس نیوز و دستگاه امنیتی حکومت اسلامی، سرافکندگی و خجالت. به هر حال، برای این که تصویر، اسباب رنجش خاطر کسانی که این تصویر را "زشت" می پندارند و می بینند نشود، آن را حذف کردم. با تشکر از شما و تذکری که دادید. سخن

علی December 9, 2009 08:08 AM