February 11, 2011

عملیات پارچ تو پارچ!

PaarchTooPaarch.jpg

این عکس را چند وقت پیش گرفته بودم، وسط عکس های دیگر گم شده بود. امروز چشم ام به آن افتاد گفتم بد نیست هنرنماییِ بستنی فروش هایمان را نشان دهیم!

sokhan February 11, 2011 03:02 PM
نظرات

آقای سخن گرامی

بابت لحن توهین آمیز کامنت قبلیم از شما عذر میخوام. ولی هنوز اعتقاد دارم ارزش جنابعالی بسیار بیشتر از اینه که کلامتون رو خرج جماعتی کنید که دستشون به خون آلوده است و نه تنها از گذشته شون پشیمون نیستن، بلکه بهش افتخار هم میکنن.

هرجا هستید شاد و پیروز باشید.

***

خواهش می کنم. موفق باشید. سخن

Darieh March 5, 2011 01:26 AM

روشنفکران پیزوری این مملکت پیشتر هم با خمینی عهد و پیمان بسته بودند اما خداراشکر دیگر بخاری از این جماعت مزور بلند نشده و خطری مملکت را تهدید نمیکند.

طرف خودش میگوید مخالفین نظام مشتی خوارج و طماع هستند، مشاورینش مدعی اند آنهایی که شعارهای تند میدهند نفوذی!! و عامل رژیم اند آنوقت نویسنده ی خوشحال ما دچار این اوهام است که طرف با ماست. خمینی را هم می خواستند در جایگاه پدر روحانی گوشه نشین و دموکرات منش جا بزنن اما طرف خودش، آگاهانه، از روی اختیار به همراهان خوش خیالش بدل زد. تاریخ را چپکی نکنید برادر من!

در هر صورت نه حداقل بلکه حداکثر کاری که از امثال جنابعالی بر می آید همین مدح و سناها و تفاسیر دموکراتیک ارائه دادن است. همین نسیه ها را دو دستی بچسبید که نقد باد هواست.

Darieh March 1, 2011 05:38 AM

Ba dorood be f e mim sokhan.
chand roozize az shoma khabari nadaram, nakone zabanam lal shoma ham dar in roozhaye mohem va hasas be amfolanzaye khooki mobtala shodid?????

***

خیر آقا. هم چنان در خدمت هستیم. سخن

Jam February 16, 2011 04:28 AM

mamnun az zahamatetun kheyli ali bud vagean estefade kardim

mohammad February 14, 2011 01:33 PM

اینکه فقط تابلوی مغازه است؛ عکس از اجرای خود عملیات ندارید؟

***

نه متاسفانه مسعود جان. قربانت. سخن

مسعود برجیان February 12, 2011 02:57 PM

سخن جان کجایی که یادت به خیر؟

***

قربان زیر سایه ی شما. شاد باشید. سخن

NeghNeghoo February 12, 2011 05:11 AM
ارسال نظرات









اطلاعات شخصي شما يادآوری شود؟