November 16, 2004

نيايش ِ مقام معظم رهبري

«تقديم به سربازان ِ گمنام لشکر 208 ارهابي، مستقر در سايت ارهابيون ِ شاخه ي ارهاب ِ سپاه اسلام»

بارالها! پروردگارا!
دست نيايش به سوي تو بلند مي کنم و از تو ياري مي جويم چرا که از دست من و اطرافيانم کاري بر نمي آيد و اوضاع روز به روز خراب تر مي شود. هر چه مي گيريم و مي زنيم و مي کشيم و مي ترسانيم، انگار نه انگار! يک مدتي آرامش برقرار مي شود و بعد همه چيز با شدت بيشتر از نو شروع مي شود. خودت دست معلول ما را بگير و اوضاع را رو به راه کن.

بارالها! پروردگارا!
ما و ذوب شدگان مان، هر چه مي کشيم از دست خاتمي و اصلاح طلبان مي کشيم. در اين هشت سال نگذاشتند آب خوش از گلوي زخمي ما پايين برود. هر چه کرديم و هر چه گفتيم ساز مخالف زدند. خودت هر طور و به هر نحو که صلاح مي داني سازشان – و در صورت امکان گردن شان - بشِکن.

بارالها! پروردگارا!
توبه، توبه! روح سعيد جان از ما راضي نيست و هر شب خواب او را مي بينيم. به او بد کرديم و مريدان مان به زنش بد کردند. يار وفادارمان را به دست خاتمي دژخيم سپرديم و اين گوهر گران بها را قدر ندانستيم. امروز هر چه مي کشيم از قدر نشناسي خودمان مي کشيم. در همين جا به نامت قسم مي خورم که سعيد هاي ديگرم را از گزند دشمن دور بدارم. خدايا! روح سعيد شهيد را بيامرز و او را با پيغمبر اسلام محشور بگردان.

بارالها! پروردگارا!
به اين گردن کج من نگاه کن! به اين خلوص و تواضع من نگاه کن! به زهد و پارسايي من نگاه کن! زهد از اين بيشتر که نان و ماست هم به زور از گلوي مان پايين مي رود؟ خودت شاهد بودي که شبي که مجتبي عروسي کرد و خانم، منزل ِ غلام بود گرسنه و بي شام مانديم. به خاطر اين گردن کج و اين خلوص و تواضع، دعاهاي ما را مستجاب بگردان و دشمن را به خاک سياه بنشان.

بارالها! پروردگارا!
قمه ي ياران ما را در عراق تيز تر کن تا سر دشمنان اسلام را راحت تر از تن جدا کنند. قدرت مواد منفجره ي برادران ِ استشهادي ما را بيشتر کن، تا تعداد بيشتري صهيونيست و آمريکايي را به هوا بفرستند. ترکِش ِ دوربين هاي فيلمبرداري خبرنگاران ما را فزوني ده تا اشغالگران هر چه بيشتري را به درک واصل گردانند.

بارالها! پروردگارا!
بُرد ِ موشک شهاب ما را چنان بيفزا که به کاليفرنيا برسد و سرزمين دشمن را در هم بکوبد. قدرت انفجار آن را چنان بالا ببر که نيويورک را در چشم بر هم زدني با خاک يک سان کند. اورانيوم ما را چنان غني گردان که ده نسل از آمريکائيان مقطوع النسل گردند.

بارالها! پروردگارا!
گردن ِ باعث و باني اينترنت را بشکن که کمر ما را شکست. صداي آن زهر ِ مار نويسان... (چي بود اسمش؟)... آهان، وب لاگ نويسان را به دست خودت خفه کن که ما را خفه کردند. فيلتر ِ الهي ات را بر آنان نازل کن که ما را در روي زمين دچار عذاب اليم کردند. وب لاگ نويسان را دچار فلج انگشت کن که با نوشتن مطالب مستهجن و راه انداختن ِ صفحه هاي رنگارنگ، مساجد و تکيه هاي ما را سوت و کور و فرهنگ عزيز اسلامي ما را فلج کردند.

بارالها! پروردگارا!
برادران ارهابي و جهادي ما را ياري کن تا در دل ِ دشمن ِ قلم به دست ِ مزدور رعب بيندازند. به برادران بسيج دانشگاهي ما قدرت بده، تا روساي خائن را با مشت و لگد به سزاي اعمال کثيف شان برسانند. چهره ي وحشتناکي به برادران حزب الله ما عطا کن که کافران بر روي همين زمين، وحشت جهنم را تجربه کنند.

بارالها! پروردگارا!
برادرمان رفسنجاني را نبخش و نيامرز که ما را بعد از مرگ امام گرفتار حکومت کرد. همه آمدند و رفتند و به قول آن عکاس باشي کابينه ي خاتمي بعد از بيکاري خوش تيپ شدند؛ من ِ بدبخت ِ گردن شکسته هنوز دارم در راه تو سگ دو مي زنم و مجبورم جوابگوي مزخرف گويي هاي حسني و مشکيني و خزعلي باشم. آن خوشي را از آنان بگير و هر جور که مصلحت مي داني ما را از دست اين حکومت و حکومت بازي برهان.

بارالها! پروردگارا!
يک خواهش ديگر و زحمت را کم مي کنم چون نمازگزاران ِ پشت سرم، دارند در دل شان به من فحش مي دهند: اگر ديدي اوضاع بلبشو شد، يک جوري به ما ندا بده که کاسه کوزه مان را جمع کنيم و زود اعلام کنيم که صداي انقلاب را شنيديم و اشتباه صدام را تکرار نکنيم. تو که مي داني ما اين کاره نيستيم و فقط اِفِه مي آييم و پشت مان به بچه هاي قوه ي قضائيه و سپاه و بازجوهاي زندان هاي مان گرم است. ما اهل قايم شدن در چاله و مبارزه ي آن طوري نيستيم. يک سازي، يک بساطي، شعر شهرياري، ذغال ليمويي، شربت شفنتوسي، از تمام دارائي هاي جهان ما را بس. خدايا! خودت به ما رحم کن و ما را از دست مردم عصباني نجات بده. اگر هيچ کدام از دعاهاي قبلي را هم مستجاب نکردي، نکن، ولي اين يکي را به خاطر خدماتي که در طول اين بيست سي سال به تو کرديم مستجاب بفرما. آمين يا رب العالمين.

sokhan November 16, 2004 01:02 AM
نظرات

خيلي بي معرفتي

December 18, 2004 04:09 PM

می خواستم به اونی که قرتی نیست بگم برو حوضه به ... مشغول شو داد هم نزن. دشمن 2

amoo November 24, 2004 12:43 AM

سلام.من خواستم تشکر کنم از رای اعتمادی که تو. مسابقه علی تمدن به من دادیدو تحسین کنم حسن سلیقه تون رو!!!!!!!
شاد باشید و شادی بخش
بی سپر ترین از عشق

amir November 20, 2004 11:52 AM

har che mitavanid in rahbar pedarsag ra maskhareh konid

avi November 18, 2004 05:13 AM

bache ghertiaie farari hey ghod ghod konid az damane arbabanetoon hey ghod ghod konid. in ra bedanid ke maha har lahze janeman ra dar rahe aghayedemoon midim vali shomahaie farari hazer nistid ke manicureton ye vaght kharab beshe.
hala hey ghod ghod konid fararian

November 17, 2004 10:31 PM

الهی آمین

tintin November 17, 2004 01:15 PM

«به‌به! آقاى ف ميم سخن خودمان! خداوند شما را براى ما حفظ کنه، خوب اين کارهاى طنز و اين قبيل چيزها کارهاى خوبى است. کارهاى بدى نيست، بنده کرارا به مسوولين دستگاه هاى مختلف و همينطور آحاد اين ملت گفته ام که در کارهاى طنز خودتون به اون چيزهايى توجه کنيد که بايد، يعنى به چيزهاى ديگر توجه نداشته باشيد و نيروى خودتون را نگه داريد براى اين کارها. خوب گاهى انسان فراموش مى کند، گاهى غفلتاً تنها ظاهر قضيه را مى بيند، نه خير اينطور نيست!‌ بايد کار طنز عمق داشته باشد. پرده از دشمنى‌ها و بغض و کينه دشمنان رسوا و اين مارها و سيلى خورده هاى از اين ملت اين تودهنى خورده هاى از امام اين ملت و نظام اسلاميمان بردارد، مثل همين کارى که برادر بزرگوارمون آقاى سخن دارد انجام مى دهد، حقيقتا هيچکدام از اين آقايان طنز نويس که به فضل پروردگار همه صالحند، براى من آقاى سخن نمى شود. خوب همه صالحند اما عده اى از اينها مثل ايشان اصلحند. بگرديد اصلح را پيدا کنيد. خوب من هم از خداى رحمان و رحيم مى خواهم که به ايشان توفيق خدمتگزارى به آحاد اين ملت و نظام عزيز و آرمانهاى امام بزرگوارمون مرحمت نمايد.» س.ع دشمن شناس

س.ع دشمن شناس November 17, 2004 05:45 AM

afarin kheyli ali bood, vali man bar khalafe shoma motaghedam ke tamame dastgiriha va mahdoodiatha(be ghole GANJI) ba eshareye hamin shakhs anjam mishe, va in baba hichvaght bahaye meshkini va janati ro pardakht nemikone, va ettefaghan ghodratesh barash mohemtar az oon chizi hast ke shoma dar paragrafe akhar eddea kardin
moaffagh bashid

faranak November 17, 2004 02:26 AM

Aalii boud ein monajate shoma bishtar az shamshir boresh darad veleshan nakon ke noghte zafeshan hamineh
ghorbanet ali

Ali November 16, 2004 11:55 PM

ali bood. Omidvaram bishtar az inha az karhat ro dar ayandeh bebinim. Khasteh nabashid.

reza November 16, 2004 07:35 PM

agha damet garm khali bahal bod bazam benevis ba ina baid haminjori harf zad dast marizad.

massoud kazemnejad November 16, 2004 07:14 PM

عالی بود. کار نو است ادامه دهید.

November 16, 2004 02:06 PM

مناجات محشری بود.

اسد November 16, 2004 11:33 AM

I am sure Mr. Khayeh-menie reads this and takes a shits in his pants. Because he will notice that even his private prayer is on the internet.

rezz_s November 16, 2004 08:26 AM

Marg Bar Shoma Obaash Va Adam Kosh Ha Ke be Esme Islam , JenaaYat Meekonid.Rooze Jaza barayeh Shoma Nazdeek hast.Marg Bar Mullahs

Iranian Liberation Army November 16, 2004 07:54 AM