December 16, 2004

سخنراني نماينده ي خرم آباد در باره ي دختر ربايي برادرش

برای خواندن اين طنزنوشته در خبرنامه ی گويا روی اينجا کليک کنيد.

sokhan December 16, 2004 02:06 PM
نظرات

سید قلی جان,

آخرش هم سوکس میشی. از فاطی شرم کن.

آرمان December 22, 2004 02:00 AM

با تشكر از آسيدقلي خان پس اگر اطلاعات شما در مورد رهايي امام زمان بدست آمريكايي ها درست باشد بر تمام شيعيان واجب است تا ظهور رسمي امام زمان در هنگام نيايش و نماز قبله را بطرف آمريكا برگردانند.

راستي خبر ديگر: مثل اينكه در سايت ابطحي را هم تخته كردند حالا تا كي خدا داند.

التماس دعا

حميد December 21, 2004 10:34 PM

خانم فرانک گرامی, این جور که معلوم است شما از من هم روشن فکر تر هستید. پوزش این جانب را به خاطر قضاوت عجولانه بپذیرید. چند منبع دیگر هم وجود دارد:

http://www.tir-e-akhar.blogspot.com

به قسمت انتقادی و مخالف مذهب رجوع کنید.

فیلم ون گک هم که به مرگش منتهی شد:
http://www.kaafar.com/Submission.zip

موفق باشید

آرمان December 21, 2004 09:26 PM

برادر حميد دام ظله

از آنجاييكه بنده همواره در حال تحقيق و تفحص هستم و حافظه بنده به خودي خود بزرگترين منبع مراجعه ميباشد بايد به ياد شما بياورم كه حضرت امام زمان به هنگام آبرساني به سربازان ايراني در دوران جنك برادر صدام با برادران خامنه اي و هاشمي و خميني بوسيله سربازان متجاوز عراقي دستگير و زنداني شده بودند كه اين خبر بكرات از راديوي عراق اعلام شده بود. از آنجاييكه برادر ضرغامي پس از تصدي پست رياست صدا و سيما همان سياست دروغ و تزوير برادران قطب زاده و محمد هاشمي و لاريجاني را ادامه ميدهد- خبر آزادي آن حضرت از زندانهاي عراق به وسيله سربازان حق جو ي آمريكايي را به دستگيري آن حضرت تبديل كرده اند تا شايد ما برادر صفوي را بعنوان رييس جمهور انتخاب نموده و با عمليات نظامي اقدام به آزادي آن حضرت كه قادر به دفاع از خود نمي باشند نماييم.
ضمنا برادران و خواهراني كه قادر به تايپ فارسي نميباشند ميتوانند به سايت بازتاب رفته و در محل نظرات مطلب خود را تايپ و سپس آنرا كپي و پيست در سايت جناب ف م سخن دامه افاضاته نمايند.

آسيد قلي خان December 21, 2004 08:39 PM

jenabe arman
man ettefaghan ghoran va nahjolbalaghe ra ba deghat khoondam, va be in natije residam ke in motoon nemitoonan be onvane dastoorolamale zendegi gharar begirand(che berese be dastoorolamale hohoomat), va khasteye man az aghaye sokhan faghat moarrefie manba dar morede zekr shode bood. baraye hamin az tohmati ke be injaneb vared kardid motoajjeb shodam
dar har soorat az hosne tavajohetan sepasgozaram

faranak December 21, 2004 01:20 AM

خانم فرانک, با تشکر از توضیحات شما. اگر ما واقعاً حقیقت جو باشیم برای خود خط قرمزی رسم نمیکنیم. خدایی که خط قرمز داشته باشد بت است. اگر واقعاً به حقیقت علاقمندید قران و نهج البلاغه را بدون تعصب بخوانید. من برای آنکه کار شما را راحت کنم چند نمونه میاورم.

آرمان December 20, 2004 09:20 PM

jenabe arman
man ellate in no mozegirie shoma ra nemifahmam. bar khalafe nazare shoma, man kheyli khoshhal misham ke nazarate beghole aghaye sokhan in doshmanane eslam haghighat dashte bashad
az inke nemitoonam farsi benevisam mazerat mikham

faranak December 20, 2004 06:00 PM

jenabe sokhan
manzoore man man kalameye mohafezekar be hich vajh bare manfi nadashte, va ellate bekar bordanash bar migardad be adame era'eye javab az sooye shoma be modate 24 saat ta darje peyghame dovom, va moghayeseye an ba javabhaie ke bad az 5 daghighe bad az gozashtane peygham midadid. albate shayad in harfam az rooye ajool boodan bood ke babate an mazerat mikham
dar zemn shoma morede mohammad ra dar kenare ayatollah gilani, rajavi, ... avardid va be hich vajh az an booye soo'e estefade az eslam be mashagh nemikhorad, alaraghme inke motaghedam chenin ghasdi ham nadashtid
dar zemn az tozihetan mamnoon

faranak December 20, 2004 02:28 AM

حاج خانم فرانک (اسم اصلی= رقیه) این سایت را بخوان تمام با منبع ذکر شده http://www.faithfreedom.org/Articles.htm#women

تا با اهمیت زن و سکس در اسلام بیشتر آشنا شوید.

آرمان December 18, 2004 10:42 PM

آسيد قلي خان سلام

مثل اينکه اين اواخر بعضي خبرها بدست شما نمي رسد. زيرا در مورد اين خبر مهم از شما گزارشي در ف.م.سخن نديدم ولي اميدوارم با تحقيقات در اين مورد نيز مطالبي بنويسيد.

متن خبر: در مصاحبه اي که چند روز پيش با سردار رحيم صفوي انجام شد ايشان فرمودند که آمريکاييان عده اي از چريکهايشان (پنداري همان کلاه سبزها باشند) را فرستادند تا امام زمان را دستگير کنند.

بهر حال اميدواريم که در آينده نزديک در مورد اين خبر مهم نيز گزارشاتي در ف.م. سخن بخوانيم.

حميد December 18, 2004 09:24 PM

خانم فرانک
علت محافظه کار بودنم را نفهميدم. محبت کرده ايد دو نظر داده ايد و در يکي منبع خواسته ايد و در ديگری فرموده ايد محافظه کار هستم! البته اين روزها لفظ محافظه کار، بار ِ منفي ِ شديدی دارد که اميدوارم به آن حد منفي نباشم!

به هر حال در باره ی منبع بايد عرض کنم که اين گونه موارد را آقايان روحاني و اهل حديث بهتر مي دانند ولي اطلاعات اندک من از اين قرار است که:

روايت "علمای" شيعه با روايت خاورشناسان ِ نامسلمان (که به برخي از احاديث ِ "ضعيف" ِ شيعه و اهل سنت استناد مي کنند) متفاوت است و علمای شيعه آن چه را که ديگران مي گويند قبول ندارند. طبق روايت علمای شيعه، حضرت پيغمبر خود به خواستگاری زينب (دخترعمه شان) برای زيد(پسر خوانده شان) رفته اند ولي دختر و خانواده ی دختر انتظار داشته اند حضرت رسول دختر را برای خود عقد کند که چنين نمي شود و دختر با نزول آيه ای به عقد زيد در مي آيد که از همان روز اول به شدت با يکديگر اختلاف داشته اند و در نهايت زيد جانش به لبش مي رسد و از حضرت پيغمبر اجازه طلاق مي خواهد که اجازه صادر مي شود و چون حضرت گمان مي کرده اند خود باعث دلشکستگي دختر و سرشکستگي خانواده ی او شده اند، از روی مصلحت، زينب را به عقد خود در مي آورند. آياتي هم در همين باب نازل مي شود تا اعراب جاهل ِ عقب مانده، که چنين کاری را زشت و ناپسند و بر خلاف اخلاق خانواده مي دانسته اند، به اين سنت ِ نو - و در زمان خود بسيار مدرن - رضا دهند( فکر کنم آيه های 4 و 5 سوره ی احزاب).

اما خاورشناسان ِ بدطينت و کشيشان مسيحي ضد ِ اسلام چه مي گويند؟ آنها طبق برخي روايات و احاديث جعلي مي گويند که حضرت پيغمبر يک روز بر حسب تصادف چشمشان به بدن ِ لخت ِ زينب در حال آبتني مي افتد و چنان مجذوب مي شود که پسر في الفور دختر را طلاق مي دهد تا به عقد حضرت در آيد. برخي هم مي گويند که چشمان حضرت به گيسوان زينب مي افتد. والله اعلم.

در اين باره مطلب و مقاله بسيار زياد نوشته شده، چون يکي از نقاطي است که دشمنان اسلام، در کنار آيه مربوط به زدن زنان در سوره نساء، بر روی آن هميشه انگشت مي گذارند و شيعيان به همين لحاظ موضوع را به صورت های مختلف مورد دقت قرار داده اند.

اما غرض اينجانب از اشاره به اين موضوع نشان دادن روش مشتي آدم فاسد ِ هوسران (مثل برادر ِنماينده ی خرم آباد) در استناد به چنين روايت هايي است، تا بر اميال و هوس های خود پوشش اسلامي بدهند و توجيه شرعي بتراشند. به همين لحاظ درستي یا نادرستي اين داستان مد نظر اينجانب نبوده است و بنده اصلا نظری ندارم.

ف.م.سخن December 18, 2004 01:53 AM

حاجی خانم فرانک: اگر فارسی بنویسید با شما بحث خواهم کرد. بهترین منبع خود قران است. نصف قران در رابطه با محمد و صیغه های بی شمار او و اینکه او «احتیاجی به رعایت نوبت در همخوابی با آنان ندارد» است. اگر بیشتر خواستید این گند را رو کنید بگید من با ذکر آیه و سوره برایتان اینجا کپی میکنم. جهت اطلاع شما محمد 4 زن 40 صیغه و بیش از 1000 صیغه داشته است. در قران آمده اگر زن حرف شوهر را گوش نداد باید زد توی سرش و ...

آرمان December 17, 2004 09:32 PM

aghaye f.m.sokhan
kheyli mohafezekar tashrif darid
vali alaraghme in man ghalametoono doost daram

faranak December 17, 2004 08:04 AM

jenabe sokhan
dar morede matlabi ke dar morede payambar va hamsare pesar khandash goftid, mavarede ziadi naghl shode ast. agar shoma manba'e movassaghi darid lotfan moarrefi konid, mamnoon misham

faranak December 16, 2004 08:39 PM

بسیار عالی بود. وقتی که خود محمد اینکاره بوده چه توقعی از بردگان فکریش دارید ؟

آرمان December 16, 2004 08:28 PM

با سلام، این نماینده خرم آباد همشهری ماست و از آن هفت خط های روزگار. از چماقداران بنام لرستان و بی پرنسیب ترین آدمی است که تاکنون دیده ام.

بیلی و من December 16, 2004 02:46 PM