December 14, 2004

گفت و گوي تلفني حسين شريعتمداري و سعيد حجاريان

برای خواندن اين طنزنوشته در خبرنامه ی گويا روی اينجا کليک کنيد.

sokhan December 14, 2004 01:40 PM
نظرات

1-مقاله بسيار جالبی نوشتيد. بر خلاف خيلی از آقايان که با برادران اصلاح طلب رودرواسی دارند- شما بخوبی نشان داديد که بقول آيت اله مطهری آقايان دو تيغه يک قيچی هستند که برای سرکوب و قطع ريشه ملت قسم خورده اند. وگرنه کيست که نداند که اين شوهای اعترافات تلويزيونی از همان سال 60 که وزارت اطلاعات تيول شخصی برادران اصلاح طلب بود و امام آقايان در قيد حيات بود شروع گشت و عجبا که آقايان فراموش کرده اند که بسياری از کشتارها هم از همان زمان آغاز شده بود مثل کشتن محمد رضا سعادتی و کاظم سامی و سعيد سلطانپور.
2- در موردفراخوان رفراندوم هم بگم که از زمانی معتقد شدم که ميتونه مفيد باشه و موثر که اين اصلاح طلبان به جز و وز و مخالفت افتادند.
3- اگر به فرهنگ لغات فارسی تحرير آسيد قلی خان مراجعه بفرماييد اصلاح طلب دولتی را اينگونه معرفی کرده:
صفت – بصورت مضاف و مضاف اليه. به معنی بابا سهم منو بده مگه آزار داری. بابا سهم منو بده چرا ميخوای همشو برداری. در زبان عوام بيشتر به معنی آدم زبون در برابر قدرت - و ظالم در مقابل مظلوم کاربرد دارد. در بيشتر مواقع در کنار آدمکشان موتلفه و جناح تندرو و با قيد سگ زرد برادر شغال است استعمال ميشود.

آسید قلی خان December 15, 2004 01:15 PM

عالى! عالى! ف.م سخن عزيز!

س.ع.دشمن شناس December 15, 2004 06:11 AM

بسیار عالی بود. بدبخت اونهایی که دل به خاتمی و یا مزدورهای سابق رژیم بسته اند. ذات این افراد آخوند بودن است. اگر نظام مذهبی از بین برود دکان همشون تعطیل میشه.

آرمان December 15, 2004 01:06 AM

be nazare man behtarin moghayese dar noe negah va adabiate siasi bood. yade manifeste akbar ganji oftadam ke bishtar az anke khashme mohafezekaran ra barangizad mojebe khashme eslahtalabane hokoomati shode bood. dar zamineye refrandom ham inha bishtar vakoneshe bisharmane anjam dadand(mesle isa saharkhiz). inha nik midanand ke ba raftane in hokoomat basate khodeshan ham jam mishavad va be khatere gozashteye fasedeshan moakheze mishavand, banabarin tarze vakonesh va mokhalefateshan ba taghire rejim amri tabiist

faranak December 14, 2004 10:04 PM