April 26, 2005

عمليات تخريب گنجي آغاز شد!

دور از ذهن و انتظار نيست که اشباح پنهان شده در تاريکخانه ها، قصد تخريب کسي که نور بر چهره ي کريه شان انداخته داشته باشند. پنج سال زندان کافي نبود، اکنون آقايان دست به کار تخريب معنوي گنجي شده اند. اين بار اولي نيست که ارباب قدرت دست به چنين شيوه هاي کثيف و غيرانساني مي زنند و گمان مي رود که اهل قلم با اين حيله ها آشنايند. اما يادآوري شيوه ي عمل اين فريب کاران از آن رو ضروري است که افراد بي تجربه به دام آن ها نيفتند. امروز که عده اي از وب لاگ نويسان در حمايت از آزادي گنجي و ديگر زندانيان اهل قلم حرکتي را آغاز کرده اند، برخي وب لاگ نويسان با ارجاع دادن به اين گونه اخبار قصد دارند کساني را که خواهان پيوستن به اين جمع معترض هستند دچار ترديد و بدبيني کنند. بر ماست که آگاهانه با اين ترفندها مقابله کنيم.

sokhan April 26, 2005 02:54 PM
نظرات

اين گنجی را آه ملت گرفتتش، آخه کسی که تا ديروز مسئول عقيدتی- سياسی سپاه بوده که اينقدر مردم زود فراموش نمی‏کنن، حافظهء مردم را که ديگه نمی‏شه خرابش کرد، اين شخص هيچگاه مبارز سياسی نبوده و نيست، چرا اين کارها رو برای زندانيان سياسی راستين که در چنگال اين خفاشانند نمی‏کنين.
اما از آنجايي که به مانند اينها سنگدل نيستم اميدوارم نه تنها اين شخص زندانی بلکه تمام زندانيان سياسی آزاد شوند.

خشایار April 28, 2005 01:59 AM

بنام خداوند جان وخرد
پاینده ایران
بیانیه حزب پان ایرانیست:
به مناسبت تحریم هرنوع انتخابات با حضور حکومت جمهوری اسلامی
هم میهن اینک که حکومت جمهوری اسلامی تاریخ برگزاری نهمین دوره ی انتخابات ریاست جمهوری را اعلام نموده است. دیدگاه های حزب پان ایرانیست را باردیگر به آگاهی همگان
می رسانیم.و توجه تمامی میهن پرستان را به مفاد آن فرامی خوانیم:
1- خودداری از شرکت درهرگونه انتخابات تا هنگام انتقال حاکمیت از جمهوری اسلامی به حاکمیت ملی.
2- همه پرسی برای تعیین شکل حکومت آینده ایران فقط بعد از جمهوری اسلامی.
3- انتخابات برای تشکیل مجلس موسسان بعد از تعیین شکل حکومت آینده ایران.
4- حکومت آینده ایران در هرشکلی باید محتوای آن اسقرار حاکمیت بی چون و چرای ملت ایران باشد.
پاینده ایران
شورای عالی رهبری حزب پان ایرانیست
19فروردین1384خورشیدی
www.paniranist.org
www.paniranist.com
www.iranpan.persianblog.com

April 27, 2005 04:28 PM

مطمئن باشید اگر گنجی با هاشمی دیدار نکرده باشد اینگونه عملیات تخریب سازی باعث قهرمان سازی بیشتر گنجی خواهد شد. آفتاب پشت ابر باقی نخواهد ماند. اگر گنجی قرار است با یک خبر دروغ تخریب شود همان بهتر که تخریب شود !

مردم ما اگرچه با سطح بلوغ کشورهای های مترقی خیلی فاصله دارند ولی اینقدر عقلشان میرسد که گنجی را نه بر اساس یک شایعه و بلکه بر اساس تاریخچه فعالیت او بشناسند.

مردم به کلماتی که از دهان گنجی خارج میشود در مورد او قضاوت میکنند و نه به اخبار جعلی یک مزدور رژیم که سعیش جلوگیری از آمدن هاشمی است تا بلکه نامزد محافظه کار مورد علاقه اش بی رقیب بماند !

آرمان April 27, 2005 01:23 AM

سلام
من هر کاری می‌کنم نمی‌توانم به وبلاگ شما دنبالک بدهم.

Youness April 26, 2005 08:21 PM

سخن عزیز سلام. درد آنکه اعدام می‌شود بمراتب کمتر از آن است که وادار به انکار خویش میگردد. اگر اعدامی یکبار میمیرد، آنکه تواب میشود بارها میمیرد. حتی اگر اکبر گنجی به زانو در آید چیزی از دفاع ما نمی‌کاهد، ما از شأن انسان دفاع می‌کنیم و اکبر گنجی و دیگران خواهند آمد و خواهند رفت و اصرار ما بر رعایت حرمت انسان چیزی متکی بر فرد و افراد نیست. من از اکبر گنجی تواب بیشتر دفاع خواهم کرد تا اکبر گنجی شهید!!! او حق دارد که برای زندگی خویش و همسر و فرزندانش، کوتاه بیاید و این کوتاه آمدن، چیزی از ارزش کار او تا همین زمان هم نخواهد کاست. اکبر گنجی (یا هر انسان دیگر) زنده بهتر است از یک اکبر گنجی شهید!!!

bahram April 26, 2005 08:10 PM

باور کنید فقط دردی به دردهای قبلی اضافه شد و اکبر گنجی باید فشار بیشتری رو متحمل بشه...افسوس که...هیچی نگم بهتره...یا حق بر دود

DizzyRocker April 26, 2005 07:05 PM

سخن گرامی درود بر شما و دلنگرانی هایتان. مطلب دوستمان را خواندم و در آن طنزی یافتم. برایش هم کامنت گذاشتم که اگر هدفش حمایت هست بیاید توضیح بدهد. قربانت عبدالقادر

عبدالقادر بلوچ April 26, 2005 07:00 PM

با سلام .. من نظر ِ ديگري دارم ، لطفن اين پي نوشت را بخوانيد :
http://www.baba.eparizi.com/biderang/002104.html

baba April 26, 2005 05:31 PM