June 22, 2005

چرا خاتمي 20000000 راي آورد و معين 4000000؟

برای خواندن اين مقاله در بخش انتخابات رياست جمهوری خبرنامه ی گويا روی اينجا کليک کنيد.

sokhan June 22, 2005 06:08 PM
نظرات

تظاهرات! پنجشنبه 2 تیر

تهران، تبریز، اصفهان، سنندج، شیراز، همه جای ایران!

با سلام به شما مردم آزادیخواه و برابری طلب!

این رژیم میخواهد از بین دو جانی وآدمکش بین المللی خود یکی را منتخب مردمی که متنفر از این نظام هستند اعلام کند واز این به بعد جنایاتش را با مهر تایید دول غربی انجام دهد. ما در دوره اول دیدیم که باید ومیشود به این مسخره بازی جور دیگری پایان داد ودر خانه نشستن کافی نیست. ما نباید حتی اجازه دهیم آنها بتوانند با تقلب صندوقهایشان را پر کنند واین ورطه را به راحتی بگذرانند.

انجمن جوانان آزادیخواه از همه کسانی که از نابرابری تبعیض اعدام شکنجه سنگسار زندان حجاب فقر وحشت وترور جانشان به لب رسیده میخواهد که در برابر این مضحکه انتخاباتی دست به اعتراض بزنند. ما باید به خیابانها بیاییم ودر جلو چشم خبر نگاران خارجی بگوییم که این رژیم را با همه کثافاتش نمی خواهیم. باید بگوییم که احمدی نژاد و رفسنجانی و خامنه ای همه شان جنایتکارند و دستشان در خون هزاران نفر آلوده است. حالا زمان بیرون آمدن وگلوی رژیم را فشار دادن است. ما شب قبل از انتخابات وروز انتخابات را برای خراب کردن این مضحکه بر سر جنایتکاران داریم باید در تمام شهرها در مناطقی که تاریخا محل تجمع واعتراض مردم بوده جمع شد واعتراض کرد. باید شعار آزادی و برابری و زندانی سیاسی آزاد باید گردد سرداد باید حجاب دور انداخت و این رژیم را به لرزه درآورد و انتخاباتش را باطل کرد.

انجمن جوانان آزادیخواه شهرهای مختلف فراخوان تجمع واعتراض توده ای مردمی که از این کابوس به تنگ آمده اند را میدهد:

تهران: ساعت 5 عصر به بعد جلو دانشگاه و پارک لاله

شیراز: ساعت 9 شب بلوار چمران

سنندج: ساعت 8 شب خیابان ششم بهمن

تبریز: ساعت 4 عصر میدان آبرسانی

اصفهان: ساعت 8 عصر میدان انقلاب

مهاباد: ساعت 7 عصر میدان استقلال

کامیاران: ساعت 7 عصر مرکز شهر

مرگ بر این مضحکه

زنده باد آزادی وبرابری

انجمن های جوانان آزادیخواه در سراسر ایران

1/04/1384


Savalan Yasharlo June 23, 2005 02:19 PM

رفتار برخی از روشفکران درباره این انتحابات بسیار سوال برانگیز است.
بجای اعتراض به حذف کاندیداها و تشکیل یک جنبش برای عقب نشاندن قدرت حاکم در انتحابات شرکت می کنند و معین را هم بعنوان کاندیدا معرفی می کنند.بدون توجه داشتن به نبود ائتلاف که اینبار رای ها به طرف هاشمی و کروبی وحتی قالیاف میرود ؛ تحریم کنندگان را علت اصلی شکست معین میدانند.این مبتکران ! باز بجای اعتراض به تخلفات مشاهده شده و درخواست رسیدگی کامل آن میگویند باید به هاشمی رای داد.فردا هاشمی یا رئیس جمهور است یا رهبر اپوزیسیون.قبول کنیم با این هنرمندان ! فاصله با اوکراین و گرجستان و حتی لبان بسیار زیاد است.

sirus June 23, 2005 02:10 PM

khatami yek eshtehabh tarikhi bood az melat ma tanab poosidehi ke fekr mikradim mitavanim ba tavasol be an az in mordab kharej shavim ama ma kheyli khosh khial boodim

mardi be nameh hich kas June 23, 2005 01:16 PM

لطفن بدون احساس این را هم بخانید
http://www.farsnews.com/oldsite/NewsVm.asp?ID=162618

June 23, 2005 09:58 AM

من افتادن مجدد در دام هاشمی را یک ضربه ی بزرگ دیگر بر پیکر مردم می دانم. این نظام بهتر است همان احمدی نژاد رییسش شود که نشان دهنده ی چهره ی واقعی آن باشد.
تحریم بهترین راه بود و هست.

عزیزدوردونه June 23, 2005 07:39 AM

F.M.Sokhan aziz lotfan az dadan raay khod-dari konid. man baraye shoma arzesh khasi ghael hastam va aslan entezar chenin tasmimi ra az janeb shoma nadaram.bavaram nemishavad in kar ra bekonid. ba arezooy adam sherkat shoma dar entekhabat va tahrim mojadad az janeb shoma.
nasrin

June 23, 2005 06:49 AM

http://news.gooya.com/president84/archives/028620.php

عاليجنابا!
بر دست آن سرور بزرگ بوسه مي زنم که به خاطر ما ملت بي نوا داروي تلخ نوشيد و در آستانه ي بازنشستگي، پا به عرصه ي پر هياهوي انتخابات نهاد. با اراذل و اوباشي چون *احمدي نژاد* هم رديف شدن، و با سرکوب گر بي رحمي چون قاليباف هم تراز گشتن، تو را زيبنده نبود ليک دلت بر ما فلک زدگان چنان سوخت که دوري نتوانستي.

بزرگا!
آمدنت را از سويداي دل تهنيت مي گويم و شادي ام را در هر کوي و برزن آشکار مي سازم. بيش از آمدن تو از دماغ سوختگي سردار ِ طياره ران خوشحالم. از مات شدگي شهردار بد سگال ِ کريه المنظر شادمانم. هرگز گمانم نبود که روزي تو را در مقابل اينان چونان آنجلينا جولي ِ زيبا و مه پيکر به نظاره بنشينم. هرگز گمانم نبود تبسم آسماني ات را در مقابل تلخند ِ شيطاني اين بد طينتان چونان لبخند ژوکوند ببينم.

قدر قدرتا!
کشتن تو صد بار ز کشتن قاليباف، به. استعمال ِ شياف پتاسيم به دست لطيف آدم با فرهنگ و با کلاسي چون سعيد جان اسلامي کجا و زجر کش شدن در زير تازيانه ي غول هاي نتراشيده و نخراشيده در دخمه هاي حفاظت اطلاعات قوه ي قضائيه کجا؟ برخورد با موجودي لطيف و خنده رو و طربناک چون فلاحيان کجا و تحمل لولوي ترسناکي به نام مرتضوي کجا؟ اگر بر تو خنديدم، سزايش را در همين دنيا ديدم. مرا ببخش و عفو بفرما!

سرورا!
اکنون که اين سطور را مي نويسم، مرا متهم خواهند کرد که از تو دلار و پوند گرفته ام. زمين مرغوب در کرمان و باغ پسته گرفته ام. مرا متهم خواهند کرد که به اتاق فکرت سر زده ام و فکرم را در آنجا ساخته و پرداخته ام. ياران، مرا شماتت خواهند کرد و دشمنان مرا دشنام خواهند داد. ولي چه باک! چشمانم در نيامدنت چنان اشک بار بود که پيش رو را نمي ديدم. اکنون چنان مستانه قهقهه مي زنم که مرد و زن مرا ديوانه مي پندارند! بگذار بپندارند!
آب زنيد راه را هين که نگار مي رسد
مژده دهيد باغ را بوي بهار (1) مي رسد

راه دهيد يار را، آن مه ده چهار را
کز رخ نور بخش او نور هزار (2) مي رسد

رونق باغ مي رسد، چشم و چراغ (3) مي رسد
غم به کناره مي رود ، مه به کنار مي رسد

باغ (4) سلام مي کند، سرو (5) قيام مي کند
سبزه پياده مي رود ، غنچه سوار مي رسد

اي "سخن" ِ چموش تو، به که شوي خموش تو
زان که ز گفت و گوي تو گرد و غبار مي رسد
ايدون مباد!

توبه توبه! العفو، العفو!
خاک پاي سردار سازندگي
ف.م.سخن گردن شکسته
شماره حساب اينجانب در بانک ملي ايران شعبه ي توپخانه: 98765432. متشکرم.

golbooteh June 22, 2005 09:56 PM

عبدالکريم سروش :من هرچه پیش خود فکر می کنم، می بینم مسئله جامعه ما با کسی غیر از هاشمی و معین بهتر حل ميشود. بگذاریم نظام خودش را نشان بدهد، این واقعیت نظام است، چرا ما باید ویترینی درست بکنیم و در آن چیزی را نشان بدهیم که واقعیت ندارد؟ یک خاتمی بیاوریم که دم از دیالوگ تمدن ها و حقوق بشر در حهان بزند، در حالیکه در داخل بشر و بقر را با یکدیگر فرق نگذارند. من از مخالفان جدی هاشمی هستم، برای اینکه ایشان را مرد فرهنگی نمی دانم، در دوران ریاست جمهوری ایشان، آسیب های جدی به بدنه فرهنگی جامعه وارد شد و بیشتر آنچه که ما امروز به نام گروه های فشار و غیره می شناسیم، میراث منحوس دوران ایشان است که هنوز مردم ما طعم آن را درکام دارند. هاشمی اگر بیاید وضع بر اهل فرهنگ دشوار خواهد شد، اقتصاد ما به دست رانت خواران خواهد افتاد، دانشگاه های ما به چاه ویل فرو خواهند رفت و اهالی فرهنگ زیر فشار اختناق قرار خواهند گرفت. دست بخش امنیتی دوباره گشاده خواهد شد و حقیقتا ما بر جان خود لرزان خواهیم شد، کما اینکه آن موقع خائف بودیم. نظام همین است و افرادش هم همین ها.

reza June 22, 2005 07:55 PM

Attention whores like (.....), (.....), (......) (ooops ......) and other male and female whores rationalizing thier vote for Rafsanjani: You stupid idiots, with you corrupt logic, we the Iranian have no other choice but to vote to this kind of people for the centuries After all what make you believe that after four years they are not going to play the same game again? mi khastam be gham ke be shasham be maghze gandideyeh shoma ha, ama diddam ke shashidan kalemeyeh khafifiyeh, majboram begham ke be rinam be oun maghzeh ghandideyeh hamaton. I do apologize for using such a foul language.

Sahand June 22, 2005 07:10 PM

درود.
نوشتار ِ "عنتر ِ کریه‌منظر" را از تارنگار ِ www.parsi-l.com/weblog بخوانید.

hamed June 22, 2005 06:46 PM