June 19, 2005

من به ضرر احمدی نژاد رای مي دهم!

از اين شعار وب لاگ گيليران استفاده مي کنم و مي گويم "من به ضرر احمدي نژاد راي مي دهم"! اين رساترين شعاري است که مي تواند ما را از شر چهره ي منحوس احمدي نژاد نجات دهد. خجالت چرا؟ بازي کثيفي شروع شده که در آن راي سفيد مردم را با نام احمدي نژاد پر کرده اند. حال ما مي خواهيم نشان دهيم که راي مردم ما به احمدي نژاد نيست. آقاي هاشمي خود نيک مي داند که راي ما به او نيست ولي ناچاريم که از شر عقرب جرار به مار غاشيه پناه ببريم.

پس آقاي هاشمي در همين جا به صداي بلند اعلام مي کنيم:
"ما به شما و نظام مقدس تان راي نمي دهيم بلکه به ضرر احمدي نژاد راي مي دهيم!"

نحسي اين چهره آن قدر هست تا از روي اکبر گنجي و ناصر زرافشان به خاطر رايي که مي دهم خجالت نکشم.

دوستان و خوانندگان عزيز توجه داشته باشند که اين فقط راي من است و هر کس که بخواهد "به ضرر احمدي نژاد راي دهد" طبيعتا خود تصميم مي گيرد.

sokhan June 19, 2005 10:02 PM
نظرات

جناب (.......) بله من هم اگر مثل تو انور اب لم داده بودم ه%Dµ$Ԅ???? ??9?ی گفتم اما دختر 18 سالهای دارم که هفت سال قبل بدلیل اینکه انطرف دیوار مدرسه هنگام سوار شدن در تاکسی مدیر حزب الهی دیده بود کسی به او لبخند زده است از مدرسه اخراج شد من نمی خواهم ان مدیر حزب الهی و زارهای دخترم بر گردد
انتخابات دمو کراتیک ارزانی تان

June 23, 2005 04:03 PM

اظهار نظری جالب از یکی از وبلاگها:
"در انتخابات چند ساله قبل فرانسه وقتي شيراك راست گرا و ژان ماري لوپن فاشيست به دور دوم راه يافتند و نامزد چپها حذف شد اكثريت مردم و حتي طرفداران چپ در دور دوم به شيراك راي دادند . جمله جالبي رهبر حزب كمونيست فرانسه براي تشويق مردم به راي دادن گفته بود. جمله اش اين بود : دماغتونو بگيريد و به شيراك راي بدهيد . الان موقعيت ايران مثل آن زمان فرانسه است . طرفدارهاي معين و اصلاح طلبها براي حفظ تتمه .دموكراسي در اين مملكت دماغتونو بگيريد و به رفسنجاني راي بدهيد" .

الهام June 20, 2005 06:26 PM

اسد جان کاش اینجا زندگی می کردی هنوز تا این را هم یاد بگیری که وقتی کاملا به تو تجاوز می کنند (منظورم دقیقا تجاوز است) یک مقدار سخت تر می شود این قضیه احترام و حرمت .آنقدر به خود احترام بگذارید تا ما تحت جماعت داخل بیش از این پاره شود.خیلی دور نیست روزی که مردانمان هم با چادر به ادارات بروند...

نگران June 20, 2005 04:00 PM

در هر شکل و هر صورت به نظر من تحریم بهترین راه است.

مهتاب June 20, 2005 11:56 AM

Sad day for iran.how could anybody go vote when mollas already disqualified about 1000 candidates.Mr rafsanjani,Mr moin Mr karroubi should have pulled out and just leave that thing the so called "mayor" 2 become the next boss of iran.I TAKE IT AS AN INSULT TO ALL IRANIANS TO HAVE AHMADY AS A CANDIDATE IN THIS SO CALLED ELECTIONS.EVEN AFRICA HAS STARTED TO HAVE FREE AND FAIR ELECTIONS.GOOD LUCK

June 20, 2005 10:23 AM

آقا اين اثر اهل قلميتان را هم خيلي جدي نگيريد. اين آقاي نبوي که خودش را ..ره کرد براي هاشمي و حتي عزت الله سحابي را به مقام وزارت ايشان مفتخر نمود مگر چه کرد؟ 40 درصد نرفتند راي دهند. آقا خودتان را خيلي جدي نگيريد. با ملت بازي بکنيد با شما هم بازي مي کنند ها! بهتر است کاري نکنيد مثل داور مردم هر جناح و مسلکي روي اسمتان کليک کنند تا فقز بتوانند مطلب خنده داري بخوانند. بگذار به نوشته هايت اعتماد کنيم. حداقل به خاطر گنجي که به دليل انتقاد از عاليجناب به زندان رفته. حداقل بخاطر زرافشان که به خاطر افشاي عاليجناب به زندان رفته.

Mohammad June 20, 2005 07:27 AM

سينه چاک عزيز

آقايان آمدند سنگي در چاه انداختند که هزار عاقل توان در آوردن آن را ندارند. فضاحتي که برادران مشارکت با قبول حکم حکومتي و به ميدان آوردن دکتر معين و کارهای مشابه به بار آوردند منجر به اين شد که امروز بخواهيم از ترس احمدي دوان دوان به پای صندوق های رای برويم.

مي ترسم از جاده ی انصاف و اعتدال خارج شوم و از شدت ناراحتي حرف نادرست بزنم، ولي اين تيپ آدم ها که با رد صلاحيت مي گويند مبارک است و فردا با تائيد صلاحيت مي گويند مبارک است و پس فردا با انتخاب نشدن مي گويند کل بازی را قبول ندارند و با نفر اول شدن رفسنجاني مي گويند ديگر با انتخابات کار ندارند باعث شده اند که ما مجبور شويم برای نگه داشتن حداقل هوا برای نفس کشيدن بچه های مان خود را مجبور به رای دادن ببينيم.

بله. آقای رضا خاتمي بايد از وضع به وجود آمده که تشکیلاتش موجد آن بوده شرمنده باشد ولي خجالت من و امثال من از روی تکيده ی گنجي است. از بدن نحيف زرافشان است. گنجي در طول همين چند روز 11 کيلو وزن کم کرده است. زرافشان در حال اغما است. خجالت من از اينهاست.

هر يک از ما بايد خودمان تصميم بگيريم. من حتي دعوت به کار جمعي نمي کنم که عده ای تحت تاثير قرار بگيرند و خود را مجبور به دادن رای ببينند. اين تصميم کاملا شخصي و بر اساس شرايط ويژه است. عمق فاجعه بيش از اينهاست که اميدوارم مجبور به لمس مستقيم آن نشويم.

در همين جا از تمام دوستاني که مخالف نظر من هستند و نقد و نظرشان را به صورت های مختلف منعکس کرده اند تشکر و قدرداني مي کنم.

ف.م.سخن June 20, 2005 03:05 AM

دوست عزیز مگر کسی دیگری به جز رفسنجانی تابحال بر کشور حکمرانی میکرده؟ به من بگویید احمدی نژاد چه خواهد کرد که رفسنجانی از آن ابایی داشته یا دارد؟ چه کسی در این تقریبا سه دهه مسئول مستقیم تمام جنایات رژیم است؟ حالا کارتان به جایی رسیده که به عالیجناب سرخ پوش رای میدهید؟! به غیر رژیم پلید چه کسی از رای دادن من و تو خوشحال مِی شود و.....

محسن June 20, 2005 01:54 AM

(در ابتدا براي اينكه بر اساس عرف معمول انگي به من زده نشود، بايد بگويم كه من آگاهانه در اين انتخابات شركت نكردم)
از شما كه كه كمي تجربه عملي‌ بيشتري داريد، انتظار داشتم كه در مطلب قبلي عجولانه پاسخ ابراهيم نبوي و يا الپر را نمي‌داديد. از خودم سوال مي‌كنم آيا
اين جار و جنجال‌هاو به هم پريدن‌ها در وبلاگستان هيچ مشكلي از مردم ايران را حل مي‌كند؟ بهر ترتيب در قسمتي از مطلب قبلي حال اصلاح طلبان را مي‌گيريد و مي‌نويسيد"
لوگوي "فقط معين – تا اطلاع ثانوي" رو بردارين، به جاش لوگوي "با کمال شرمندگي، فقط هاشمي رفسنجاني، تا اطلاع ثانوي" رو بگذاريد!" شما كه عمل ديگران را به شرمندگي تشبيه مي‌كنيد، خودتان
بدون خجالت و شايد به درستي مي‌نويسيد" نحسي اين چهره آن قدر هست تا از روي اکبر گنجي و ناصر زرافشان به خاطر رايي که مي دهم خجالت نکشم. "

سینه‌چاک June 20, 2005 01:31 AM

دوست عزیز لینک داده شد. لطفا در ترک بک اضافه کنید. زحمتش با شماست!

Saeid June 20, 2005 12:36 AM

سلام بر دوست عزيزم.
همزبان با تو به "ضرر احمدي‌نژاد" رأي مي‌دهم.
پاينده باشي.

مسعود برجيان June 19, 2005 11:28 PM

سخن عزیزم، با همه احترامی که برای تو قایلم، من در هیچ انتخابات غیردموکراتیک و نیمه دموکراتیک شرکت نخواهم کرد. نه مشارکتی هستم، نه اصلاح‌طلب، نه دوم خردادی و نه وابسته به سازمان یا ایدئولوژی خاصی من بعنوان یک شهروند ایرانی لر که به اجبار مهین‌اش را ترک گفته است و امروز شما بعنوان اسدالله علیمحدی نویسنده‌ی وبلاگ بیلی و من می شناسید یاد گرفته‌ام که به‌خودم احترام بگذارم.

بیلی و من June 19, 2005 10:48 PM

خرسند شدم.

Giliran June 19, 2005 10:21 PM