July 06, 2005

امام زمان به خوابم آمد!

برای خواندن اين طنزنوشته در خبرنامه ی گويا روی اينجا کليک کنيد.

sokhan July 6, 2005 10:07 PM
نظرات

امیدوارم همیشه بنویسید، همینقدر دلنشین

یوگینی July 9, 2005 10:58 PM

Perfect بود!!! خسته نباشيد!
شاد و سلامت باشيد !

Haleh July 8, 2005 04:23 PM

سازمان عفو بين الملل در انگليس پيشنهاد ميكند: همه براي آزادي و نجات جان گنجي به خامنه اي نامه بنويسند.

http://www.amnesty.org.uk/ua/appeals/iran2.shtml

به رهبر جمهوري اسلامي ايران نامه بنويسيد ...

آدرس و شماره Fax رهبر جمهوري اسلامي ايران

دفتر حضرت آيت الله سيد علي خامنه اي
خيابان فلسطين - تقاطع آذربايجان
تهران - جمهوري اسلامي ايران
Fax:0098 21 649 5880
Email:info@wilayah.org

Leader of the Islamic Republic
His Excellency Ayatollah Sayed ‘Ali Khamenei,
The Presidency,
Palestine Avenue,
Azerbaijan Intersection,
Tehran,
Islamic Republic of Iran,

Fax:0098 21 649 5880
Email:info@wilayah.org
Salutation: Your Excellency

حميد July 7, 2005 11:43 AM

sokhan e aziz
aya az name be khanoom Ebadi khabar dari?dar weblogam gozashtam?

neylabak July 7, 2005 04:42 AM

شما سعی در گول زدن خودتان داريد يا مردم؟

faranak July 7, 2005 04:29 AM

وقتی که ما رای خودمان را به هاشمی میفروشیم در حقیقت به امام زمان (عج) فروخته ایم.

آرمان July 7, 2005 02:43 AM

جبهه ی اصلاح طلبان حماسه ی 2 خرداد را آفریدند تا کمی مملکت را از این مقدس مابی ها نجات دهند.آقای خاتمی و یاران حکومتی و مطبوعاتی و رسانه ای و منبری اومی بایست دو کار اساسی را به موازات انجام میدادند:
1ـ عنایت به هواداران جوان و زنان جبهه ی اصلاحات و تحقق تدریجی شعارها و قرار های 2 خردادو متشکل کردن میلیونها نیروی بالنده اصلاحات ،علیغم تمام موانع قانونگزاری و کارشکنی ها با از جمله احکام «حکومتی».
2 ـ توجه به آرزوهای توده های مردم و طرح و تحقق شعارهای اقتصادی و معیشتی آنهابرای جلب آنهاو برای پیوستن آنها به نیروهای اصلاحات 2 خردادی.

خب اینطور نشد هواداران 2 خرداد در طول 8 سال و در چند انتخابات از خاتمی و اصلاحات حکومتی فاصله گرفتندولی توده های مردم که امواج اصلاحات آنها را مجذوب خود نکرده بود همان کردند که مقدس مابان قرنها می کنند. وای از دست عوام !

نتیجه ی اخلاقی:

اصلاح طلبان غیر حکومتی هم می بایست مرد ومردانه قبول کنند که شکست خوردند و آقای خاتمی با تمام تلاش خالصانه قادر نشد با یاران حکومتیش نیروهای مردمی اصلاحات را برای تحقق شعار «ایران برای تمام ایرانیان» بسیج کند.ضمنا شعارهای طلائی 2 خردادتوشط اصلاح طلبان حکومتی و غیر حکومتی به معنی اتحاد پایدار نیروهای مختلف اجتماعی نبود و مثل انقلاب بهمن فقط اتحاد مقطعی «همه باهم » بود .هم 22 بهمن و هم 2 خرداد دستاوردهای گرانقدری داشته ولی هنوز خواسته های حداقلی انقلاب و 2 خرداد با تمام هزینه ها تحقق نیافته است وفقط هزاران نفر میلیاردر شدند !

نیروهای اصلاح طلب به جای برخورد فیزیکی و غیر متمدنانه به توده های مردم و احمدی نژاد باید حرفهای خود را از دایره روشنفکری به توده های وسیع مردم گسترش دهند.باید نیروهای اصلاحات شانسی برای مقدس مابان نگذارند. بهنود،درخشان ، نبوی و..و.. به جای خود شیرنی و معلق زدن برای حکومتیان انحصار طلب که برای بقای خود هنوز درقبال کشتار زندانیان سیاسی
سکوت می کنند و آمران قتلهای زنجیره ای را در میان خود پناه می دهند و اکبر گنجی و دکتر زرافشان را تا مرگ مشایعت می کنند.قبل از انتخابات صحبت از هاشما و قتل ناجوانمردانه ی دکتر قاسملو بود و امروز همین قتل به احمدی نژاد نسبت داه میشود .برای من که از زبان ناطق نوری شنیدم که هاشمی رفسنجانی اسلحه ی قتل حسنعلی منصور را تهیه کرده بود و با عسگر اولادی زندانی بود تردیدی ندارم که هاشمی آموزگار عده ای از جوخه های ترور مخالفان از جمله استادم دکتر شرفکندی بوده حال چگونه در بازیهای سیاسی اصلاح طلبان مملکت ما زود دست پاچه میشوند که توسط دست پرورده های هاشمی لت وپار نشوند.به یاد اکبر گنجی و زرافشان باش که جان خود را برای اثبات و افشای حقوقی وقانونی
آمران قتلهای زنجیره ای نثار می کنند.آنها بدرستی هیچ کس را مورد اتهام قرار نداده اند. آمران کیستند !!!!! نه مجریان!!! در این انتخابات توده های مردم در این قبیل بحث ها شرکت نداشتند یا به طور غریزی به هاشمی رای ندادند؟ کمی عاقل باشید و سوراخ دعا را گم نکنید.

فرامرزی July 6, 2005 11:29 PM