October 27, 2005

آقاي آمريکا! آقاي فرانسه! آقاي آلمان! بچه يک چيزي از دهانش در رفت؛ شما چرا جدي گرفتيد؟

واکنش شديد غرب به اظهارات احمدی نژاد عليه اسرائيل «بي بي سي»

آقايان از شما بعيد است! بچه يک غلطي کرد، شما ها چرا جدي گرفتيد؟ اين کوچولو وقتي مي گويد ما يک کشور را از روي زمين محو مي کنيم فکر مي کند کشور، يک کلمه است که با ماژيک روي يک تکه مقوا مي نويسند و بعد آن را بر زمين مي اندازند و با لگد آن را محو مي کنند. طفلک سال ها نام اسرائيل را روي مقوا نوشته و اين طوري محو کرده است. اين بابا حالي اش نيست که ديگر بچه نيست و رئيس جمهور يک کشور هفتاد ميليوني شده است. نمي فهمد وقتي مي گويد ما کشوري را محو مي کنيم، آقايان رئيس جمهور ساير کشورها فکر مي کنند که منظور از کشور، يک کشور راست راستکي است و محو کردنش هم به ابزاري مثل بمب اتم نياز دارد. در مونگول بودن اين طفل همين بس که مي خواهد آمريکا را هم از روي زمين محو کند! طفلي اگر يک بار با هواپيما از شرق تا غرب و از شمال تا جنوب آمريکا را طي مي کرد، مي فهميد وقتي آدم مي خواهد چيزي را محو کند بهتر است قبلا يک سفري به آن کشور بکند بعد دست به محو کردن بزند؛ بعد بگويد چرا نمي شود، خوب هم مي شود! طفلک نه که در دوره ي انتخابات گفت که "مي شود و مي توانيم" ، فکر مي کند هر کار ديگري هم همان طوري مي شود و مي تواند. ايشان اگر مي توانست، همان چاله چوله هاي خيابان هاي تهران را محو مي کرد. همان اخ و تف پياده روهاي جنوب شهر تهران را محو مي کرد. آره عزيزجان! شما اين محو کردن ها را اصلا جدي نگيريد.

آقايان محترم!
شما که مي بينيد اين کودک زود رشد و همبازي هايش يک روز بلبل زباني مي کنند و هفته ي بعد مي گويند ما نبوديم که آن بلبل زباني ها را کرديم. اين هم يکي از همان بلبل زباني هاست. گيرم تکذيب هم نکنند؛ شما که نبايد حرف يک مشت بچه ي کم عقل ِ هيجان زده را گوش کنيد. من از طرف اينها معذرت مي خواهم. منظور ِ کوچولوي ما از محو کردن، به قرآن، بمب اتم نيست. اين هنوز توي عوالم جلوي سفارت و شعار زنده باد، مرده باد است و حالي اش نيست.

"آقاي" مرکل، "رئيس جمهور" تازه انتخاب شده ي آلمان!
شما ديگر چرا؟ اين طفلي که به شما پيش از همه، رياست جمهوري تان را تبريک گفت. شما چرا حال ِ اين بابا را مي گيريد؟ بابام جان، بگذاريد بچه نفس بگيرد بعد همگي بريزيد سرش بزنيدش. اگر براي خاتمي هر نُه روز يک بحران درست کردند، براي اين طفل معصوم هر دقيقه دارند يک بحران درست مي کنند. من که به والله دلم برايش کباب است. از عسگراولادي تا تاج زاده همه افتاده اند به جانش؛ بميرم برايش! حالا هم که شما ها زير يک خمش را گرفته ايد و مي خواهيد ضربه اش کنيد. آقاي مرکل، از شما بعيد است (راستي قيافه ي شما چرا اين قدر شبيه زن هاست؟!)

بچه هاي با حال ايراني!
اين قدر حال ِ رئيس جمهور ِ عزيزمان را نگيريم. به خدا گناه دارد! به جاي اعتراض به او برويم به بازي ضد ايراني که نيروگاه نطنز را داغان مي کند اعتراض کنيم. اصلا بياييد يک بازي کامپيوتري درست کنيم که در آن آيت الله جنتي و آيت الله مصباح، کوماندو مي شوند و اسرائيل را از روي زمين محو مي کنند. بعد بازي را بدهيم دست رئيس جمهور باهاش بازي کند دست از سر کشورهاي واقعي بردارد. اين طوري شايد بتواند آمريکا را هم از روي زمين محو کند و دلش خنک شود. ما هم يک نفسي از دست خارجي هاي عصباني مي کشيم و خطر حمله ي نظامي به ايران را کاهش مي دهيم.

قربان ِ فهم و شعورتان
ف.م.سخن

sokhan October 27, 2005 04:27 AM
نظرات

Hamishe shad o khorsand bashid.Ba khandane neveshtehaye shoma, hamishe labkhandi talkh baray sarneveshte mihanam mizanam. Be omide azadiye Iran az zolme akhond.

Sargardan

October 29, 2005 02:27 AM

متاسفانه شما همه کاسه ها را تو سر این بدبخت میشکنید. اگر واقعاً منصف باشید خواهید اعتراف کرد که این سوتی مربوط به احمقی نژاد نیست. این گوشکوب فقط سخن معروف امام عزیزمان (قده) را قرقره کرده. پس چرا اون وقتی که ایشان (امام 13 هم) گفت: "ما باید این قده سرطانی را ریشه کن کنیم" شما ها فقط به به چه چه کردید ؟ البته من جوابشو خودم میدونم. چونکه اونوقت شما حضرات تکامل فکری پیدا نکرده بودید !

فکر کنم این حاجی سامان هم هنوز توی زمان دائی جان ناپلوئن سیر میکنه ! "کار کاره آمریکاست !" حاجی سامان راستی توی خونه شما آینه است ؟

با تشکر

آرمان October 29, 2005 12:14 AM

yawash yawash daare baawaram mishe ke yeki dige be maalekeshhaye inn rezhim ezaafe shode.Shoma dige khodesho naaraahat nakon. oonaieee ke bayad bedoonan, hamechi ro az man o shomaye modaiee behtar midoonan wa sarewaghtesh inn ghode cherki ro az daamane donya paak mikonan.inn harfaye inn baba , farar be jeloo hastesh . midoonan chi gharare be sareshoon biyaad.faghat kami dandooon be jigar begirim.

Mosibatzade October 28, 2005 03:53 PM

salam man az khandeh rodeh bor shodam ba ean neveshtaton kheyli bahal bod

October 28, 2005 11:17 AM

سلام و عرض ارا.دتی دوباره...در تارنوشت لينک داده شد

October 27, 2005 07:03 PM

سخن جان!
هر وقت سري به وب مي‌زنم سراغي از تو مي‌گيرم. هم براي خواندن مطالبت هم براي چك كردن توقف فيلترينگ.
حاليا كه وبلاگت بي‌هيچ دردسري باز مي‌شود. تا چه پيش آيد.
در مورد نوشته‌ات هم ... بگذريم. نظري ندهم بهتر است!
پويا و پايا باشي.

مسعود برجيان October 27, 2005 05:59 PM

خوب!
سخن جان!
دو روز گذشت و فیلتر کماکان خوابش برده. خیلی خوشحالم که بالاخره می توانیم آسوده به وبلاگ زیبایت بیاییم. و از خواندن این مطالب لذّت ببریم.
آزادیت را و بازگشتت را به وبلاگشهر تبریک می گویم.
قهرمان خوش آمدی! (از این شعارهای...بودها!)
به هر حال خیلی خوشحال شدم.
سرافراز و شادکام باشید

محسن مؤمنی October 27, 2005 05:44 PM

ف.م.سخن عزیز شاید این کامنت را چاپ نکنید .اشکالی ندارد خودت که میخوانی
و من هم همین را میخواهم... اینکه احمدی نژاد اینگونه تند و بیسیاست حرف زد
مسئله ایی نیست این غربیها از اول ایشان را ترورست لقب دادند و حالا ایشان هم
مثل شارون یا نیو-کان های امریکایی روی سگش را نشان داد...اما این همه جفتک وارو
زدن شما و خوشحالی شما از کجاست؟؟شما خاتمی و همه رفرمیست ها را هم لگد جفا
زده اید شاید با پادشاهیون هم بد بودید اما با رجوی ها و دیگر گروهای کمونیستی
همصدا هستید ...پس امیدتان کمی نورانی شد شاید بوش و اروپا بخاطر اسراییل کلک
ملا ها بکنند!!!ایکاش از قذافی کمی چیز یاد گرفته بودید ایکاش

Saman October 27, 2005 05:42 PM

حتما شنيده ايد كه مي گويند: گاهي وقت ها يك ديوانه سنگي را در چاه مي اندازد كه ده ميليون عاقل نمي توانند آن را در بياورند.

حميد October 27, 2005 12:44 PM

با تشکر از دوست عزیزمون ف.م.سخن
من مدت زیادی هست که خارج از ایران زندگی میکنم و وقتی که داخل ایران بودم نمیفهمیدم که غرب یعنی استعمار و استثمار من زیاد چیزی نمینویسم فقط یک چیز رو به خلاصه میگم و اون اینه که این حرفها فقط عوام فریبی هست و افرادی که در جمهوری اسلامی بر سر قدرت هستند مثل همان طالبان و بن لادن در افغانستان میباشند که توسط غرب به افغانستان آورده شدند تا از طریق آنها مردم را نسبت به دین و فرهنگ خودشون منفور کنند و بعد جایگاه امریکا اتوماتیک وار در اونجا به وجود بیاد.
آقای احمدی نژاد همان بن لادن دوم هست که از طریق او و سیاستش ایران را هرچه سریعتر به غرب خواهد فروخت.
پس مواظب باشین که گول نخورین و فکر نکنین که او یک وطن پرست است خیر به عقیده من اون همان نقطه ضعفی هست که امریکا در حال حاضر لازمش داره تا فشار جدی خودش رو ابتدا از طریق سازمان ملل و بعدش هم در صورت حل نشدن با حمله نظامی به ایران آغاز کنه.

مرگ بر هر چه آدم وطن فروشه
ع.هلند

October 27, 2005 09:29 AM

بار دیگر [....] بارگاه امیرالمفسدین زوزه ای کشید و دمی تکان داد بخشش از بزرگتر است

گاو مقدس October 27, 2005 07:55 AM

وقتی خبرش راخواندم فکر کردم یک بچه بیشتر از این اقا سرش می شود. واقعا که این اقا تو ۲۵-۲۰ سال پیش گیر کرده است. انگار نمی داند در این دنیا چه میگذرد.

هادی October 27, 2005 07:40 AM

بلاگ نيوز به اين نوشته لينک داد

حميد کجوري October 27, 2005 06:37 AM

دوست عزيز، آقايان (سیاست‌مداران) آمريکا و انگليس و فرانسه دقيقن ميدانند که اين بچه چقدر مشنگ است. مسئله اين‌جاست که حرف‌های اين بچه مشنگ خوراک بسيار لذيذی است برای تغذيه اذهان عمومی در دنيا جهت بی‌اعتبار کردن هرچه بيشتر حکومت ايران و در نتيجه گرفتن امتيازات سياسی و اقتصادی هرچه بيشتر از بچه مشنگ و بابايش و ديگر شرکا.

روک‌گو October 27, 2005 05:50 AM

اتفاقا همین چند ثانیه پیش چند جمله نظیر مطلب شما در نظرخواهی بی بی سی نوشتم که لطفا یکی به دنیا اعلام کند حرفهای این یارو رو جدی نگیرند. یه بادی در داد و تموم شد.

ملا حسنی October 27, 2005 04:54 AM