November 13, 2005

فاطمه خانم! خانم تهراني چه کرده است که کار با او به آبروداري و دينداري شما لطمه مي زند؟

برای خواندن اين مطلب در خبرنامه ی گويا روی اينجا کليک کنيد.

sokhan November 13, 2005 10:46 PM
نظرات

az yek zane bisavad va aami nabayad bish az in entezar dasht!

Reza November 14, 2005 07:39 PM

albatte in fateme khanoom haman ashraf khanoome sabegh hastand ke pas az enghelab taghire naam dadeh and...

. November 14, 2005 04:59 PM

جناب آقای سخن- دام ظله

ما-دروغ چرا- تا حالا نميدونستيم که خانم کروبی آبرو داشته و آبرو داری می کرده اند. حداقلش ميدانم که در ۲۷ سال اخير آبرويی در کار اين جماعت نبوده است.
در پاسخ برادر مومنم آرمان خان عرض کنم که فرمايشات علياحضرت فاطی خانم کروبی عين اسلام عزيز است. حالا که يه ذره از قدرت دور شده اند گاه گداری ياد تقلب در انتخابات و اينها می افتند وگرنه خودشان دستشان برسد در حق را ناحق کردن دست حضرت آيت اله محمدتقی مصباح يزدی (دامت افاضاته )و محسنی اژه ای (دام دندانه و گازاته) و خامنه ای ( رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه مستضعفان جهان) را از پشت ميبندند. امضای يکی از اينها که پاره ای از دوستان ما که بسیار هم دوستشان داریم می خواستند در انتصابات ریاست جمهوری هم بهشان رای بدهند در پای نامه حمایت از گنجی نیست با اینکه حتی یکی از همان کاندیداها ( خواننده معلوم الحال ترانه دلم میخواد به اصفهان برگردم و مکه عشق و پریچهر و غیره که شعارش روی پوسترها هم دوباره میسازمت وطن بود) که در جريان مبارزات انتخاباتی به ديدار گنجی رفته بود. اينها همه عين همند. همه جنايتکار. طرحی نو بايد در انداخت در جهت ابطال اين دور باطل حمايت از خيلی خيلی خيلی آدمکش در مقابل خيلی خيلی خيلی وقتی در قدرت کامل است آدمکش. شمارا بخدا توماج ها و مختوم ها و برادران ناهيد و سعيد سلطان پورها و ناخدا افضلی ها و کی منش ها و سعادتی ها و بختيارها و فرخزادها و رحمان هاتفی ها را که بوسيله همين اصلاح طلب نماهای امروز کشته شده اند از ياد نبريد.

آسيد قلی خان November 14, 2005 11:53 AM

jenabe f.m. sokhane aziz az ghadim goftan SAGE ZARD BARADARE SHOOGHALE halla hekaiate katroobi v daroo dastasjhe jenabe sokhan bitaroof migam man ke chand sali hast ke az in din dast shoostam beheshtoo jahaneshoon ham male khodeshoon agha ina khali pastan khali ....

baba masoud November 14, 2005 07:51 AM

جناب ف م س,

بنده امروز برای نزدیکی بیشتر به خداوند (صاحب و مالک بهشت و جهنم) قران "مجید" را مطالعه کردم. متاسفانه در هیچ جای قران من مشاهده نکردم که زنی مومنه (حتی کنیزان بیشمار محمد و علی) قادر بوده اند که برای تفریح مردان غریبه به "گریم کردن" و "بازی گری" بپردازند. حتی تاریخ اسلام عزیز را برای بار صدم مطالعه کردم و به این نتیجه رسیدم که اگر زنی مومنه در صدر اسلام (دینی برای تمام فصول) آرایش کرده و به نقش بازی کردن برای سرگرمی مردان غریبه میپرداخت, بلافاصله او را در آتش میسوزاندند. به نظر من حاجی خانم کروبی حرفشان کاملاً در راستای طریقه پیامبر بوده است. شما اگر واقعاً به اسلام عزیز و قران کریم اعتقاد داشته و پایبند به آن باشید, این طور قضاوت نمکردید. اگر اشتباهی در مطلب من میباشد, خوشحال میشوم که با آوردن دلیل مرا راهنمایی فرمایید.

نماز و عباداتتان قبول در گاه امام غایب (البته امیدوارم که نماز میخوانید !)

آرمان November 14, 2005 01:44 AM