April 24, 2009

تبریک

تولد دختر بیلی را با کمی تاخیر به اسد عزیز تبریک می گویم. فکر می کنم با پشت‌کاری که اسد در وب‌لاگ‌نویس کردن انسان ها و حیوانات دارد، دختر بیلی هم کم کم بلاگر شود و در مصاحبه ی بعدی با وب لاگ نویسان ایرانی این دخترخانمِ سیاهِ مامانی سوالات سَگانه ی خود را مطرح کند! قالبِ نوی وب لاگ اسد نیز بسیار زیبا و چشم‌نواز است. امیدوارم در این قالب جدید شاهد مطالب بیشتری از اسد و بیلی باشیم.
***
تولد وب لاگ پارسا صائبی عزیز را تبریک می گویم. نوشته های پارسا و بخصوص طنز دشمن شناس را از زمان "فانوس" با علاقه می خوانم. امیدوارم پارسا خود را گرفتار حاشیه ها نکند و به طور مرتب بنویسد. مهم نیست که پُست ها طولانی باشد؛ مهم این است که پارسا همیشه حرفِ حساب برای گفتن دارد، و حیف است حرف او –هر چند کوتاه و مختصر- شنیده نشود.
***
امروز متوجه شدم که بلوچ عزیز دچار ناراحتی قلبی شده و از چند هفته پیش گرفتار بیماری ست. امیدوارم هر چه زودتر بهبود یابد. با فشارهایی که همگی ما در داخل و خارج از کشور تحمل می کنیم، بروز چنین ناراحتی هایی طبیعی ست و اگر غیر از این باشد عجیب است. دلم برای برنامه های رادیویی بلوچ تنگ شده، هر چند طنز تصویری بلوچ به همان اندازه دوست داشتنی ست. طنز کوتاه و کوبنده ی بلوچ خاص خود اوست که بدون امضا هم می توان آن را شناخت و این امتیازِ بزرگی ست که نصیب هر طنزپردازی نمی شود.
***
موقعی که می خواستم این نوشته ی کوتاه را به پایان برسانم، در وب لاگ اسد خواندم که او هم برای عمل جراحی در بیمارستان بستری خواهد شد. امیدوارم هر چه زودتر سالم و سلامت باز گردد و چشم ما را با نوشته های جدید خود در وب لاگ آبی آسمانی اش روشن کند.

sokhan April 24, 2009 05:24 PM
نظرات

درود به شما دوست من . امیدوارم که حالت خوب باشه . اولین باره که به وب لاگتون سر یمزنم . تعریفش رو از جایی دیگه شنیدم . برای یک بار هم که شده به من سر بزن و نظرتو بهم بگو هر چند ممکنه بیزی باشی . نظرتو میخوام بدونم در مورد مطالبم . ممنون و در پناه حق پیروز و سلامت باشی .
بدرود

seny April 25, 2009 05:31 PM

سلام، سخن عزیز از لطف شما ممنونم.

بیلی و من April 25, 2009 01:02 PM

با درود و مهر فراوان. از اینهمه لطف و مهرتان قلبم خیلی خیلی خوشحالتر می طپد و حتم دارم این برای سلامتی کلی مفید است.

عبدالقادر بلوچ April 24, 2009 10:48 PM