April 13, 2009

کشکول خبری هفته (۷۷) از اظهارات مهندس موسوی در باره آيت الله شريعتمداری تا کاش به جای مايلی کهن، ويه‌را انتخاب می شد

برای خواندن اين مطلب در خبرنامه ی گويا روی اينجا کليک کنيد.

sokhan April 13, 2009 07:04 PM
نظرات

مثل همیشه عالی! نکته‌های باریک تر‌از مو‌ است که از ماست جامعه بیرون کشیده می‌شود (و تلنگری به‌حافظه خراب ما).
راستی در فارسی آلزایمر گفته می‌شود یاآلزهایمر و یا آلتزهایمر؟

حسن April 16, 2009 07:41 PM

Ehteraman, Aghaye sokhan kheili asabaani hastin.
In maghale kheili shabihe nameye khanoome Rajabi be Mohandes Moosavi bood nemidoonam vali in baar fekr konam az ensaaf fasele gereftin.
Albatte mazerat mikham babate moghayese.
Movaffagh bashid.

Farzi April 16, 2009 04:40 AM

برایم مهم است که شما بدانی تاثیر حرف بمثابه یک ویروس چیست، عمری است که من و امثال در داخل کشور از تاثیرات ویروسی نظرات شما دوستان گله مندیم و تا بحال از سر شرط ادب ایرانی واسلامیمان هیچ نگفته ایم، اما شما را بانچه که راستین است قسم میدهم که یا شرایط فعلی ایران را درک کنید و پیشنهاد عملی بدهید و یا اگر نمی توانید لااقل بگذارید ما از دست شما و سواستفاده ها و سواری دادن های امثال شما دوستان گرامی ، راحت باشیم و زجر نکشیم . ما اگر در داخل کشور به هزار و یک دلیل گرفتاریم باز شرف و جوانمردی خود را تا اکنون نفروخته ایم، باشد بر شما و دوستان شما که پاسدار شرف و ایمان این ملت باشید. خواهشا دست از بازیچه بازی بردارید.
یا حق

کریم April 15, 2009 01:41 PM

لطفا به آقای حسین خان بگوئید که امام خمینی زیر سایه آیت الله شریعتمداری توانست اسم و رسمی پیدا کند و برای ویرانی ایران شتابان بیاید.حالا چطور شده که داغ الکی این تشنه ریاست تازه شده و دوباره می خواهد به آیت الله شریعتمداری توهین کند. به او بگوئید قلب و روح مردم را بیش از این جریحه دار نکند. برای رسیدن به قدرت به حد کافی قدرت دارد دست از سر این روحانی بردارد.

April 14, 2009 08:41 PM

اگه شما هم از موسوی حمایت می کردید فاتحه ی حافظه ی تاریخی رو می خوندم از نویسنده گان مدافع موسوی گفتید کسانی که براشون " سال 67 سال شناخت تارکوفسکی و ادبیات در ناصر خسرو" بود و اصلا حتی یک بچه محل , پسر خاله دختر عمه رو از دست ندادند و تازه وقتی اومد خارجه از اعدام های 67 خبردار شد انتظاری نداشتم برای اینا قبل از انقلاب سینما حرام بود انقلاب اسلامی مجوز سینما رفتن بود و تاریخ سینما هم با سینما رفتن اینا شروع میشه انگار نه انگار که کیا رستمی و نادری مخصول "سینما ی پیشرو" فضای نسبتا باز 55 56 بودند کاش اینا رو هم از آرشیو در می آوردید

شهاب April 14, 2009 12:10 PM

منم نتونستم فیلمو ببینم ... تا خودمو راضی می کردم قیافه ی اون بسیجی چماق بدست تو 19 تیر میومد جلوی چشام ... قیافه ی اون سربازایی که 6 نفری ریختن سرم و زدن و هی زدن ... قیافه ی مردمی که از اون ور خیابون تماشا می کردن ... همین مردمی که الان واسه فدریکو هورا می کشن

شورش April 14, 2009 02:52 AM