June 18, 2009

کشکول خبری هفته (۸۵) فوق‌العاده انتخابات ۳: آقای خامنه ای عُمّال شما آشوب‌گر و آتش‌افروزند نه معترضان مسالمت‌جو

برای خواندن اين مطلب در خبرنامه ی گويا روی اينجا کليک کنيد.

sokhan June 18, 2009 04:35 AM
نظرات

حامی

مواظب حرف زندنت باش. تقصیر هم نداری مغزتونو شستشو دادن. آقا، ولایت فقیه. جان اون مادرت بی خیال بابا
جواب حرفاتو برو توی نامه امام زمان به آقا بگیر
http://news.gooya.com/society/archives/089581.php

استاد خسته نباشید. عالی بود
شما هم توی خیابون ها خیلی مواظب خودتون باشید. حق نگهدارتون

ابراهیم June 20, 2009 11:19 PM

ديديد كه جواب همه ي زر زراتونو ديروز آقا چطور داد بهتره ديگه شما گنديده هايي كه براي مردم ايران مرده ايد و اصلا براتون پشيزي ارزش قائل نيستن دوباره به گورستونهاتون برگرديد و دهنتونو ببنديد.

امروز ديگه به بركت صحبتهاي عادلانه و مهم و ارزشمند رهبر بزرگمون همه كشور به آرامش قبلي برگشته و خبري از ترسوهايي كه تا ديروز تو خيابونا به بهونه حمايت از كانديدايي كشت و كشتار راه انداخته بودن نيست.

مردم ايران همه پشتيبان ولايت فقيه هستن.

قابل هدايت كه نيستيد پس رسوايي و مرگتونو از خدا ميخوام.

جنايت كاراي عوضي باي باي

دوره تون تموم شد باي باي

حامي June 20, 2009 03:48 PM

http://23khordad.blogspot.com/
استاد عزيز قبل از انتخابات نامه اي برايتان ارسال كرده بودم طولاني! از مطالب پربارتان واقعا استفاده ها مي بريم.
هميشه پايدار باشيد.

آرمين از رشت June 20, 2009 04:08 AM

با اجازه استاد سخن جواب این دوستمان را می دهم.

ستاد انتخابات وزارت کشور با یک شیطنت عامدانه، در کد گذاری نامزدها، اعداد 44 برای احمدی نژاد، 55 برای رضایی، 66 برای کروبی و 77 را برای موسوی قرار داده است.

به گزارش «موج سوم»، در شعبه های اخذ رای نیز برگه‌ای که اسامی و کدها بر روی آن نوشته شده است در قسمتی نصب شده است که مردم نام مورد نظر خود را بر برگه ها می‌نویسند.
بنابراین احتمال اشتباه رای دهندگان زیاد است. چون کسانی که از بالا می شمرند، با تصور اینکه اعداد از 11 شروع شده و موسوی آخرین نفر لیست است، شماره چهار یا 44 را بر برگه می نویسند.
این درحالی است که بنابر گزارشات واصله در برخی از شعب اخذ رأی کد نامزدها ذکر نشده و تنها ردیف اسم آنها وجود دارد که میرحسین موسوی در ردیف 4 قراردارد.
وزارت کشور نیز که به جای شروع کردن کد کاندیداها با عدد 11 آن را با 44 و به نام احمدی نژاد شروع کرده است، به مجریان انتخابات دستور داده که تمام اعداد چهار و 44 را به نام احمدی نژاد ثبت کنند.
در شیطنت دیگر وزارت کشور که بیشتر بوی تخلف می دهد، کد کاندیداها مختلف اعلام شده است. مثلا در استان تهران کد مهندس موسوی 77 است و در استانی دیگر55. وزارت کشور و شورای نگهبان به همین بهانه می‌توانند انتخابات را مخدوش اعلام کنند و چندین صندوق کشور را باطل اعلام کنند.
همچنین قسمتی از برگه های اخذ رای که نام کاندیدا را بر روی آن می نویسند، فاقد شماره سریال است و تنها یک شماره سریال بر روی ته برگ رای وجود دارد. این اقدام های وزارت کشور در صورت عدم رسیدگی دستگاه‌های نظارتی به تخلف و تقلب گسترده می‌انجامد و نام کسی اعلام خواهد شد که منتخب مردم نبوده است.

به شکل زیر توجه کنید
http://forum.iranproud.com/attachment.php?attachmentid=87634

ابراهیم June 19, 2009 07:19 PM

چه می توان کرد؟

بی شک سرنوشت ایران در قرن بیست و یکم با این جنبش مردمی گره خورده است.جنبشی مدنی و مسالمت آمیز که می خواهد همه برای ساختن ایرانی آباد و آزاد به رفتارهای دمکراتیک تمکین کنند.

کنار گذاشتن تدریجی اندیشه و خردگرایی و بجای آن حاکمیت بیشتر جریانات خردگریز و زورگو، مردم را به خیابان ها ریخته است.

دنیا با دقت ما را تماشا می کند و با ما همدلی می کند. رهبران دنیای پیشرفته تاکنون نتایج این انتخابات را نپذیرفته اند، که این پیروزی بزرگی برای این جنبش است.

جوانان در تمامی صحنه ها حضوری پرشور، عقلانی، و تعیین کننده دارند- تا جایی که رهبران را به دنبال خود بسوی آینده ای درخشان می کشانند.

بدون شک درگیری پنهان قدرت بر سر آینده نهاد ولایت فقیه بزرگترین تهدید برای این جنبش است.

تعداد اندکی که توهم ایجاد حکومت اسلامی یا خلافت را دارند، باید بدانند که بی تردید این مردم و این جوانان زیر بار آن نخواهند رفت. تلاش های آن ها در این جهت جز عقب انداختن بیشتر کشور از کاروان پیشرفت و تمدن بشری حاصلی نخواهد داشت.

شایسته است آقای خامنه ای تسلیم چنین جریاناتی نشود که در این صورت ملت ایران بیشتر پذیرای ایشان خواهد بود.

برای برون رفت از این بحران ملی ، آقای احمدی نژاد خود داوطلبانه خواستار تجدید انتخابات شود. در این صورت همه برنده خواهند بود:

خود آقای احمدی نژاد برنده اول خواهد بود- بخاطر این که حساب مردم را از رقبای انتخاباتی اش جدا کرده و چون یک قهرمان ملی، در این لحظات سخت تاریخی، مصالح عالیه ملت برایش در الویت است نه شخص خودش.

دراین صورت تنگنای تایید زودرس نتایج انتخابات از روی رهبر هم برداشته خواهد شد.

نامزدهای دیگر هم که غیر از برگزاری دوباره انتخابات خواسته دیگری ندارند.

آرش June 19, 2009 08:22 AM

واقعا که گل میکاری استاد. یاد اون شاهکار چند سال پیش ابراهیم نبوی به رهبر افتادم.

بر قرار و سلامت باشید

ابراهیم June 18, 2009 10:14 PM

عزیزم! خود خامنه ای سر دسته اشوبگران است بعد شما از عمالش بهش شکایت میبری!!

مهدی June 18, 2009 09:13 AM

واقعا آدم حیران می ماند، چرا در برگه های رای کدهای {44 ، 55 ، 66 ، 77 } را برای {احمدی نژاد، رضایی، کروبی، موسوی} انتخاب کردند؟ مگر مجموعه اعداد {1، 2، 3، 4} چه اشکالی داشت که کد به حساب بیایند؟

و اگر می خواستند کد دو رقمی داشته باشند، چرا مجموعه اعداد {14،13،12،11} را یا مجموعه اعداد {11 ،22، 33 ، 44} را در نظر نگرفتند که با شماره ردیف اسم نامزدها همخوانی داشته باشد؛ یعنی {1-احمدی نژاد، 2-رضائی، 3-کروبی، 4-موسوی}

ببینید این همه بلوا و آشوب در کشور، این خون بیگناهانی که بر زمین ریخته شد... باید مسئولین انتخابات به سبب قصور در انجام وظایف خود که منجر به جنایت شده است محاکمه و مجازات شوند.

آرش June 18, 2009 09:04 AM