June 21, 2009

کشکول خبری هفته (۸۶) فوق‌العاده انتخابات ۴: پيام حضرت امام زمان (عج) به آيت‌الله خامنه‌ای

برای خواندن اين مطلب در خبرنامه ی گويا روی اينجا کليک کنيد.

sokhan June 21, 2009 01:29 AM
نظرات

با سلام
آقای گنجی عزیز
از آنجا که برای شما احترام زیادی قائلم و می دانم تجربه ی زندان شما را به حس بالایی از همدردی با انسان ها رسانده است خواهشمندم خبر ارسالی را برای گروه های حقوق بشر به ویژه دکتر اخوان ارسال فرمایید.
ایمیل ما بسته شده و حتی از طریق فیلتر شکن نیز نمی توانیم به ایمیل خود دسترسی داشته باشیم
شما را به خدا کمک کنید
شب ها و رزوهای ما با کابوس عجین شده
خبر را درپیام بعدی می فرستم.
با سپاس

غزل June 24, 2009 08:36 PM

valla in tnaz nist ke sarkar neveshti, bishtar shabihe romane! bache tehruniye susulo che be tazahorat?! az shekastetun az tahe galb khoshhalam chtor ke shoma az koshtare mardome kordestano baluchestano azarnaijan khoshhal budid.

binam June 23, 2009 06:19 PM

مسیو یا مادام ف م سخن ...

عزیز جان طنز شرط بنیادی آن کوتاه ، موجز و مختصر نویسی است ... اینقدر روده درازی می کنید که جان کلام و پیامتان از دست می رود ... توصیه می کنم چرند و پرند علامه دهخدا و صد پند عبید را چند بار مطالعه فرمایید.اگر به آرشیو «توفیق » هم دسترسی دارید سری هم به آنها بزنید ... سوژه هایی که انتخاب می کنید ای پربدک نیستند.

آرتیا

آرتیا June 21, 2009 11:59 AM

جناب گویا..حقیقتا از شما در وسط این دعوا انتظار نرخ تعیین کردن نداشتم..انگار شما هم مانند رهبر از جنایات اسلام و کشتارهای صدر اسلام و جنایات محمد و علی و دیگر بزرگان مسلمان (برای یک نمونه یهودیان بنی قریضه و ...) بی اطلاع هستید و یا خود را بی اطلاع نشان می دهید که اینگونه حکم بر شفقت و راستی این دین ضد انسانی می دهید..با تمام ارادتی که به شما داشته و دارم پیشنهاد می کنم به جای توصیه به رهبر برای خواندن تاریخ اندکی به مطالعه تاریخ حقیقی اسلام بپردازید و کمتر از این بلایی که ایران عزیزمان را به این روز انداخته طرفداری کنید..اگر هم فکر می کنید که دلایل کافی برای سخنان خود دارید مشتاقانه حاضر به صحبت و بحث با شما می باشم (اگر واقعا به دنبال حقیقت هستید چرا که بسیار دوست دارم اگر اشتباه می کنم آن را متوجه شوم)..و در پایان شخصا بسیار بعید می دانم تا زمانی که هنوز اسلام برای ما سرمشق و راهنما است بتوان به آزادی حقیقی دست یافت

شورش June 21, 2009 04:01 AM