July 13, 2009

کشکول خبری هفته (۸۹) از گاز گرفتنِ پستان بی بی سی تا مقالات اخير آقای گنجی

برای خواندن اين مطلب در خبرنامه ی گويا روی اينجا کليک کنيد.

sokhan July 13, 2009 11:06 AM
نظرات

سلام و درود بر جناب ف.م.سخن.
پیش از هر چیز، تشکر مجدد به خاطر نگارش متن های زیبا.
و در دنباله این که: جریان ها و پیش آمدهای مسایل سیاسی و موثر بر سرنوشت این مرز پرگهر آن چنان سرعت گرفته که به نظر می رسد بهتر است ارباب و اهالی قلم و آن ها که به نوعی در کار واکاوی و تحلیل مسایل مرتبط با آن اند، سیر و سیاق روال معمول و عادی خود را در مورد فواصل به روز کردن مطالب اندکی تغییر داده و با فواصل کم تری به این مهم بپردازند. چرا که در غیر این صورت، بسیار منطقی خواهد بود که مطالبی که امروز به نگارش در می آیند، ممکن است برای فردا کاربرد مهمی نداشته باشد (به طور مثال، پیش بینی این گزینه که رفسنجانی در نماز جمعه 26 تیر چه خواهد گفت). هر چند نوع و جنس نوشتار شما به گونه ای است که کهنه گی و بیات شدن در آن کم تر موثر است، اما با این همه حلاوتی که در تازه گی و به روز بودن آن هست، در اثر مرور زمان و بروز اتفاقات جدید، کم تر خواهد شد.
در خاتمه، باز هم از همه بزرگواری شما برای نگارش کشکول خبری ممنون.

حسن July 18, 2009 09:58 PM

اگر bbcوvoaنبودند من و شما و بقیه از کجا می توانستیم خبر بگیریم .تمام وقایع اخیر را بخوبی پوشش دادند .مطمینم اگر برنامه شان را تعطیل کنند شما شاکی می شوید که سازش کرده اند همان جوری که الان اعتراض می کنید که چرا مستند پخش می کنند سعی کن از هر امکانی بخوبی استفاده کنی و این بدبینی بیمار گونه را اشاعه ندهی

بهروز July 17, 2009 07:11 PM

ف م سخن عزیزسلام سالهای سال است که شیفته ی قلمت هستم وخواننده ی خاموش نوشته هایت...خواهش می کنم حالا که به اقتدای تو،چند روزی است وبلاگی تشکیل داده ام(محقر وساده ودرویشی)به من سر بزنی ونظرت را راجع به یادداشتهای اولم بگوئی...به امید دیدار در آلمان یا ایران!

مجید ملک July 16, 2009 02:19 PM

فارسی را پاس بداریم ترکی را سپاس اشکل لااقل اگه انگلیسی می نویسی درست بنویس توی چهارخط ببین چندتا غلط داری با پوزش از جناب سخن عزیز.
پاینده ایران

مسعود دهکایی July 14, 2009 08:38 PM

سلام
نوشته های بسیار جالب و پرمغزی دارید و نشان می دهد شخص دانشمندی هستید.
تنها انتقاد من نشستن و غر زدن به جان سازگاراست. من نمی دانم شما با ایشان مشکل شخصی دارید یا ایشان را فردی می دانید که می خواهد از آب گل آلود ماهی خودش را بگیرد.
لطفا اگر به نظرتان این شخص نیت خیر ندارد با دلیل مارا هم آگاه بفرمایید.
وگرنه لطفا به جای غرزدن و انتقاد از ایشان، در انتقاد از سران جنایتکار رژیم بنویسید و پیشنهادات خود را برای ادامه مبارزه مسالمت آمیز مبارزه مطرح بفرمایید. کما اینکه آقای سازگارا هم بر مبارزه بی خشونت همواره تاکید داشته و فعلا هدف نهضت را براندازی دولت متقلب و نه براندازی نظام اعلام کرده است.
فکر می کنم چنین انتقاداتی از شخص شچاعی مانند سازگارا که حتی وقتی داخل ایران بود رنج انفرادی و شکنجه و اعتصاب غذا و ... را به جان خرید و حرفش را مردانه زد، منصفانه نباشد.
موفق باشید و با تشکر از مطالب ارزنده تان

امیر July 14, 2009 08:04 PM

The release of MS sabarei has nothing to do with relase of the 5 so called iranain diplomat from Iraq. Obama is trying very hard to make Mulem happy. The reason they released saberi is because she is American. This regime does not dare to hurt an American citizen. Remember The criminal Beheshti said we will try american Hostages, What happened they released them.
They can only kill Iranians They nver eveer hurst a citizen of western Country.

Ali July 13, 2009 04:09 PM