July 18, 2005

دروغ کيهان در باره عکس هاي گنجي

برای خواندن اين مطلب در خبرنامه ی گويا روی اينجا کليک کنيد.

sokhan July 18, 2005 01:19 PM
نظرات

سلام ف.م.سخن عزيز
كجايي كه دلم بدجور هواي تو دارد ...

مسعود برجيان July 19, 2005 08:44 PM

سلام . اينكه برادر حسين تواب ساز!! پرده و يخچال منزل اكبر گنجي را از كجا ديده اند مشخص نيست . اما نكته جالب توجه لاغري بسيار زياد گنجي در عكس است كه برادر حسين يا آنرا كلا نديده يا تصور كرده كه ما نمي بينيم . به گمان من كيهان و برادر حسين مذكور حتي توانايي آنرا هم دارند كه اساسا وجود انساني به نام گنجي را در زندان نفي كرده و اين شخصيت خيالي را همچون شخصيت جيمز باند و مرد عنكبوتي زاييده ي تخيلات استعماري قدرتهاي زورگو مثل آمريكا و انگليس عزيز!! بدانند در جهت ضربه زدن به انقلاب . آيا اگر چنان ادعايي كردند ما بايد تعجب كنيم ؟

وحيد فلاحي July 19, 2005 01:15 PM

مگه عقلت كمه؟ صحنه سازي يعني همين. شايد اين هم ترفندي براي طبيعي نشان دادن عكس ها باشد. راستشو بخواي مردم ايران اصلا كاري به گنجي و امثال او ندارند. اگر باور نمي كني بيا تو خيابون از ملت بپرس گنجي رو چه كار كنن؟

July 19, 2005 08:48 AM

برملا كردن دروغ ها و رياكاري هاي كيهان و كيهانيان و نشان دادن چهره پليدشان كاري بسيار در خور توجه بود جناب سخن. من به سهم خود از زحمتي كه كشيديد تشكر ميكنم.
موفق باشيد: آرش

آرش July 19, 2005 01:45 AM

تقدیم به تکاتک زندانیان در بند،که به خاطر اندیشهُ شان،به خاطر مطلوب کردن این زندگی که بی پایداری نگهبانانش خدشه دار می گردد.

این کیانند کین جسورانه و بی باک،
میسازند قفسها و زندانها،
بر انامها و افکارها،
شرمشان باد،
هیچ کم ندارند اماّ از آن گلدان ساز ماهر،
که خواهان پرواز کبوترهاست،
چه زیبا میدهد نقش بر پیکر گلدانش،این هنرمند،
هیچ میداند چه میکند با گل،
این عاشقِ رهائی در بندان؟
یا نمی داند،و میسازد باز،
او چنین زیبا چوبهُ دار،
و میسازد ،
پَرپَرش با آب.
امید که هرچه بیشتر انسان به آدمییت خویش آگاهی یابد.
آقای معرفی از شما سپاسگزارم که در این یکی دو روزه که از طرف من مرتباً برای شما زحمت آفریدم و شما به این صبوری به مهماننوازی یاریم کردید ،برای من راه دیگری نیست و این میهمان نوازی شما و تعداد بیشماری از وبلاگ نویسان جامعهُ ایران که با همین متانت و بزرگواری به مانند شما را در حق من سپاسگذار به انجام رساندند و مرا نمک گیر کردند،من دستان مهربان تمامیتان را از دور می فشارم،امید که آقای گنجی هرچه زودتر به سامان برسد.من از شما آقای معروفی به خاطر زحمات بیدریغتان برای آشنا سازی انسان به خصائل زیبای آدمی به سهم خود قدر دانی میکنم.
سرافراز و بر قرار باشید.
سعید از برلین.

سعید July 18, 2005 02:04 PM